Politika

Kabir

Tak a teď se na to pořádně mrknem!

Internet se každou minutu zaplavuje dalšími řádky "jsme na válečné stezce". Jedni slaví, druzí se válejí pod náloží beznaděje a "nic nemá smysl". Minimálně dva tábory leží v zákopech a s klávesnicí na klínech vypouští rakety typu "vyhrála/prohrála pravda/lež, které následně roztáčí nekonečné diskuse, při kterých se aktérům jemně mění výraz očí jako na obrázku.

30.1.2013 v 19:47 | Karma článku: 21.69 | Přečteno: 1296 | Diskuse

Kabir

Myší analýza prezidentských voleb

Konečně jsme měli možnost si Hradního pána zvolit sami. Takovou událost si nemůže nechat ujít ani myš jako já...

13.1.2013 v 21:28 | Karma článku: 11.63 | Přečteno: 809 | Diskuse

Kabir

Kdo bude nový Hradní pán?

Blíží se historicky první volby, kdy můžeme sami vybírat, kdo bude v následujících letech bydlet na Pražském hradě.

9.1.2013 v 18:40 | Karma článku: 10.89 | Přečteno: 677 | Diskuse

Kabir

Kabir se hlásí do vlády!

Je na čase našlápnout na žebřík a zas zdolat pár dalších "šprušlí". Vrchní "tankařka" už je vybraná, ale je spousta ministerstev, kde svojí fotku u vchodu vidím v barvách...Jestlipak paní nová mistryně obrany má alespoň jednu fotku s tankem nebo stíhačkou? Jo a Karolíno, fotky z dětství se nepočítají a na "Čtyři z tanku a pes" jsme se dívali všichni!

7.12.2012 v 17:29 | Karma článku: 25.34 | Přečteno: 1398 | Diskuse
Počet článků 97 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1155
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím. Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“ Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň. Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir! Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz