Osobní

Kabir

Ajša od popelnic a osobní trenér fotbalu

Od té doby co je doma Ajša, vstáváme každý den před pátou. A pokud to někoho zajímá, tak podzim je definitivně tady, v pět je totiž tma jak v pytli. Každopádně jsem se rozhodl, že se jí trochu pomstím a povolal osobního trenéra fotbalu, ať jí dá trochu do kožichu a tak nějak naivně jsem doufal, že se druhý den ráno déle vyspím. Ač nerad, tak musím přiznat, že vliv na vstávání to nemělo a moje kapesný je opět o nějaký ten myší chlup tenčí. Ale kdo ví, teď ten nároďák, volné místo trenéra...člověk ani myš nikdy neví, kdy se to čutání do meruny bude hodit.

13.9.2013 v 13:46 | Karma článku: 29.49 | Přečteno: 1994 | Diskuse

Kabir

Kabir na jeden den pilotem

Každý má nějaký ten sen z dětství - takové to tajné přání. Až budu velký, tak... A protože jsem hamoun, tak tajných přání mám více a nezbývá mi tím pádem nic jiného, než si je začít plnit. Popeláře jsem vynechal, to jsem zamázl Ajšou od popelnic a přešel jsem rovnou k přání číslo dvě a to zní: Dotknout se mraků a zároveň se přitom nepozvracet. A jestli se mi to podařilo nebo ne, to posuďte sami...

27.8.2013 v 12:25 | Karma článku: 21.36 | Přečteno: 880 | Diskuse

Kabir

Ajša od popelnic a fotky ze zákulisí

Zabalil jsem baťoh do Tater a stavil se ještě v koupelně popřát hezký víkend. Než jsem ale stačil doříct END, tak po mě skočila. Chytla mě opět pod krkem a už to zase jelo. Probral jsem se s vyraženým dechem někde mezi pelechem a miskou na vodu. Dobře dobře, milá slečno od popelnic. Měl jsem připravený krásný fotky, ale když ty takhle, tak tam šoupnu ty ze života, ať všichni vidí...

20.8.2013 v 12:09 | Karma článku: 23.04 | Přečteno: 1403 | Diskuse

Kabir

Ajša - Psí slečna od popelnic

Všichni jsme za poslední dny zažili na vlastní kůži, co je to pravé vedro. Přesto se mezi lidmi najde člověk, který dokáže v tomto horku odložit třítýdenní štěně do krabice k popelnicím a to bez vody - prostě bez ničeho. Tak mě jenom napadlo, že kdybych toho člověka potkal, tak bych mu nabídl naši starou krabici od luxu, kterou máme na půdě a ať si to taky u těch popelnic v tom vedru zkusí. Dobrá zpráva je, že jsou mezi lidmi i tací, kteří psí slečnu uslyšeli a nahlásili ji na Městské policii. Těm patří mé myší Díky! Přehřátou fenku odvezli do psího útulku v Tróji, kde ji vyšetřili a zjistili, že je fenka naštěstí zdravá. Malá psí slečna je asi tři týdny stará a tím pádem přichází asi o měsíc, kdy si měla užívat mámu fenku. Naštěstí je šikovná, ještě aby ne - je přeci od popelnic. Zvládá baštit sama a má se i přes tenhle těžký start do psího života k světu.

9.8.2013 v 13:21 | Karma článku: 40.90 | Přečteno: 4025 | Diskuse

Kabir

Kabirova meruňková marmeláda

Je konec července, takže pokud zrovna neležíte pod rybízem nebo někde v borůvčí, tak se koukejte obklopit alespoň nějakou tou meruňkou jako já. Výsledek bude stát určitě za to a v zimě to s chutí oceníte. Tedy, pokud to nesežerete dříve jako já...

23.7.2013 v 11:30 | Karma článku: 29.41 | Přečteno: 3683 | Diskuse

Kabir

Kabirovy festivalové minutky

Dneska jsem si našel bezva nového kamaráda! Je to ten největší plyšák, co jsem kdy viděl!

6.7.2013 v 9:15 | Karma článku: 13.77 | Přečteno: 865 | Diskuse

Kabir

Kabirovy festivalové minutky

Říká se, že když chcete potkat OPRAVDOVOU CELEBRITU, musíte ve Varech chodit na ty slavné večírky, tak jsem si sehnal podpultovou pozvánku a na jeden taky zašel.

5.7.2013 v 10:06 | Karma článku: 11.65 | Přečteno: 333 | Diskuse

Kabir

Kabirovy festivalové minutky

Dnes jsem objevil před hotelem Thermal báječnou věc: Servis pro psí filmové fanoušky! V rohu prostranství stojí dodávka Policie ČR, markýza poskytuje stín, na zemi stojí velká miska s čerstvou vodou a hlavně: Před dodávku stojí pan policista se zářivým úsměvem a okouzlující slečna policistka s krásnýma nohama, kteří mě nechali občerstvit, i když nejsem pes, a ještě mě drbali za ouškem!

4.7.2013 v 7:55 | Karma článku: 13.65 | Přečteno: 455 | Diskuse

Kabir

Kabirovy festivalové minutky

Co vám budu povídat: Po včerejším mejdánku s Jůheláky jsem nejen nenašel Nabíjecí stanici, ale málem jsem ani netrefil do hotelu. Naštěstí mají Jů a Hele známosti, takže mi našli hlídku, která mě dopravila do hajan.

3.7.2013 v 7:48 | Karma článku: 13.12 | Přečteno: 334 | Diskuse

Kabir

Kabirovy festivalové minutky

Začíná mi docházet energie. Lítám tu jak dostihová myš, jím nezdravě, celé noci probdím... Už z toho padám na znak. Ale když už padnu, chci ležet u nohou někoho krásného, třeba té stříbrné dámy, co drží Křišťálový globus!

1.7.2013 v 10:25 | Karma článku: 12.27 | Přečteno: 497 | Diskuse

Kabir

Kabirovy festivalové minutky

Uběhlo pár týdnů a já opět zavítal do Karlových Varů. Ale řeknu vám, tohle je úplně jiný město, než v dubnu! Ani stopy po ospalém lázeňském tempu, všude davy lidí s kartičkami na krku a programem v ruce, všude filmy, fronty, hudba, koktejly, večírky, klobásy, halušky, v řece místo kachen billboardy – no prostě FESTIVAL!

28.6.2013 v 11:55 | Karma článku: 17.49 | Přečteno: 741 | Diskuse

Kabir

Kabirovo domácí retro Frappé

V příštích dnech se bude rtuť teploměru neúnavně šplhat vysoko, tak zapomeňte na svařáky, grogy a jiné teplé limo-pivo. Je čas pomalu najít plavky z loňské sezóny, dofouknout matračky a najít nějaký ten domácí recept na Frappé.

26.6.2013 v 9:10 | Karma článku: 20.61 | Přečteno: 813 | Diskuse

Kabir

Kabirova bezinková šťáva

Honem, honem, honem než vám odkvetou. Teď je totiž nejlepší čas na výrobu bezinkové šťávy. Je jednoduchá, dobrá a prý pořádně prokrvuje. Akorát pozor při trhání, ať nedopadnete jako já. Jsem totiž první myš, která zvládla spadnout z bezinky.

20.6.2013 v 10:38 | Karma článku: 21.50 | Přečteno: 1244 | Diskuse

Kabir

Kabirovy sýrové sušenky

Znáte to, čas od času si musíte udělat dobře. A čím si asi tak udělat radost, když jste malá obyčejná myš? Nedokážu si představit nic jiného, než sýrové sušenky. Ty mi vždycky zvednou adrenalin v kožichu a udělají mastný flek na kapse.

10.6.2013 v 14:00 | Karma článku: 22.06 | Přečteno: 1421 | Diskuse

Kabir

Na návštěvě u kanibalů v Melanesii

Ze Severního pólu jsem si přivezl nejenom půlku ucha a prvenství první plyšové myši na pólu, ale taky hlavně revma v levým koleni. Jak mám teď chodit do špajzu na sýr, když jsem slyšet, ještě než vyběhnu? Nedalo se nic dělat, musel jsem k doktorovi. Prý mladej pane - to chce do tepla. Do lázní se mnou nikdo jet nechtěl, tak jsem otevřel atlas, zavřel oči a packou jsem opsal třikrát kruh kolem hlavy a zabodl do mapy. Když jsem packu zvedl přeslabikoval jsem M-E-L-A-N-E-S-I-E a stát Vanuatu. Hodil jsem to do googlu a když na mě vypadlo, že Melanésané bývali proslulými kanibaly, věděl jsem, že jsem správně. Bude zase jednou dobrodrůžo...

29.5.2013 v 7:30 | Karma článku: 22.81 | Přečteno: 1969 | Diskuse

Kabir

Expedice Severní pól, část VII. - Jsem u cíle

Dokázali jsme to. Ze základny Barneo jsme ušli na lyžích dva stupně, což je nějakých 240 km. Byli jsme 8 dní na cestě, v mrazu kolem mínus třiceti stůpňů a jediné zranění a nepříjemnost za celou dobu výpravy je samozřejmě moje - moje ohořelé ucho. Čert vem ale ohořelou plyš - jsem na Severním pólu!

9.5.2013 v 19:50 | Karma článku: 23.05 | Přečteno: 1441 | Diskuse

Kabir

Expedice Severní pól, část VI. - Zranění

Konečně přišla zpráva od Kabira. Z jedné strany dobrá, expedice je v pořádku a pokračuje, z druhé strany špatná, protože je Kabir raněn.

9.5.2013 v 10:14 | Karma článku: 12.23 | Přečteno: 472 | Diskuse

Kabir

Expedice Severní pól, část V. - Žádné zprávy

Bohužel se s Kabirem přerušilo spojení a nemáme už delší dobu žádné zprávy. Poslední lokalizace Kabira byla po jeho překročení 89 stupně. Od té doby signály mlčí. A to není dobré znamení. Přesto se nám podařilo překonat úzkost, která tu nyní vládne a dát dohromady snímky, které z minulosti ukazují, že se Kabir jen tak nikdy nevzdal.

8.5.2013 v 11:42 | Karma článku: 13.91 | Přečteno: 438 | Diskuse

Kabir

Expedice Severní pól, část IV. - Posledních 240 km k cíli

A je to tady. Sáně jsou nabaleny, polárníci dopnuli poslední zoubky u zipu a já jsem se zabydlel v kapse polární bundy. Venku už hučí rotor vrtulníku, který nás odveze na 88 stupeň a pak už dva stupně pomažeme na lyžích po svých. Čeká nás něco kolem 240 km v třicetistupňovém mraze. Ve skupině jsem JÁ, 4 Britové a jako průvodce, ten který tu zná každou zatáčku, polárník Miroslav Jakeš. Těším se, bojím se, vyrážíme...

7.5.2013 v 10:33 | Karma článku: 14.23 | Přečteno: 467 | Diskuse

Kabir

Expedice Severní pól, část III. - Základna Barneo

Co napsat na začátek? U VŠECH MYŠÍCH HROMŮ - TADY JE ALE ZIMA! Budu vděčnej, pokud nebudu muset být na každý fotce. Jen si vpomeňte, když se fotíte na sjezdovce, jak vás bolí prsty a tady je pro představu něco kolem mínus třiceti stupňů. Necítím ani fousy u čumáku a eidam, co jsem si vzal s sebou je na kost.

6.5.2013 v 10:03 | Karma článku: 13.63 | Přečteno: 437 | Diskuse
Počet článků 97 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1155
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím. Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“ Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň. Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir! Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz