Kabir na jeden den pilotem

27. 08. 2013 12:25:26
Každý má nějaký ten sen z dětství - takové to tajné přání. Až budu velký, tak... A protože jsem hamoun, tak tajných přání mám více a nezbývá mi tím pádem nic jiného, než si je začít plnit. Popeláře jsem vynechal, to jsem zamázl Ajšou od popelnic a přešel jsem rovnou k přání číslo dvě a to zní: Dotknout se mraků a zároveň se přitom nepozvracet. A jestli se mi to podařilo nebo ne, to posuďte sami...

1_p1270895.jpg

Podle chlupů na hlavě nemohly být povětrnostní podmínky u našich východních sousedů pro můj dnešní let příznivější.

2_p1280232.jpg

Poručil jsem plnou a jednu zmrzku na špejli. Na tankování jsem si dohlídnul osobně.

3_p1280240.jpg

A jsem zase půlroku bez kapesnýho.

4_p1270897.jpg

Vyrazil jsem do hangáru hledat ten správný stroj, ale tak nějak jsem nemohl najít žádný eroplán, který by mi šel ke kožichu.

5_p1270898.jpg

Po půlhodině očumování v hangáru jsem konečně venku spatřil to pravé ořechové.

6_p1270907.jpg

Dámy a pánové, myšáci a myšice tohle je pravý nefalšovaný Blaník - toho času zatím bez rytířů.

7_p1270921.jpg

No a než jsem se nadál, seděl jsem uvnitř a na zádech mě hřál padák.

8_p1270927.jpg

Samozřejmě jsem dělal, že všemu rozumím a taky jsem třikrát musel odpřísáhnout, že se ničeho ani nedotknu. No ale znáte mě.... neuběhla ani vteřina a už jsem se držel kniplu.

9_p1270929.jpg

Ještě poslední snímek ze země. Sakra, měl jsem ochutnat ten archivní Ementál po dědovi, co když...

10_p1270935.jpg

Nesvědily mě jenom packy - svědil mě i čumák. Tak jsem to poslední cigáro típnul a zatáčkoměr přehodil....

11_p1270953.jpg

Pak to děsně škublo a než jsem stačil říci Kabir, už jsem se řítil vzduchem.

12_p1270963.jpg

Pro všechny nepiloty. Tenhle budík je mooooc důležitej. Jmenuje se Vario a podle něj poznáte jestli klesáte nebo stoupáte, což u větroně bez motoru může být docela podstatná informace.

13_p1270979.jpg

Byl jsem u cíle a škrtám ze seznamu přání číslo dvě. Páni, jak já bych letěl ještě výš...

14_p1270992.jpg

Abych se mohl trochu kochat, přepnul jsem občas na autopilota ve slamáku.

15_p1270997.jpg

Vypadá to jako fotka na rozloučenou, ale skutečnost je taková, že se mi po té vývrtce hrozně třásly kolena a půl hodiny jsem nebyl shopný vylézt.

16_p1280013.jpg

Pak jsem asi ještě další půl hodinu rovnal žaludek.

17_p1280017.jpg

Dobře, ač jsem měl vyvalený pravý bok, nechám si to tedy radši na doma.

18_p1280021.jpg

A příště bych to viděl na něco motorovýho, ať to má pořádnej odpich.

19_p1280111.jpg

Možná to nevíte, ale kdo vlastní letadlo, tak má většinou doma ještě jedno kolo a jednu babetu.

20_p1280200.jpg

Takový zapomenutý klíčky a jedny nenechavé kabirovy tlapky, to může taky pěkně špatně skončit. Naštěstí mě brzo začali postrádat, tak jsem měl po starování... Škoda, už jsem se viděl večer na Nově. DNES, V NITŘE, VE VEČERNÍCH HODINÁCH, PLYŠOVÁ MYŠ ODSTARTOVALA S LETADLEM...samozřejmě tu informace, kterou by reportáž končila si nechci ani představovat.

21_p1280207.jpg

Tak jsem aspoň venku ještě poseděl na křídle.

22_p1280225.jpg

Užil si zapadající slunce.

23_p1280008.jpg

A kdo mě vlastně pomohl splnit mé tajné přání a vyvezl mě k mrakům? Kdo mi způsobil roztřesená kolena a poplach v žaludku? Všechno to má na svědomí Peter Hupka a já mu za to z celého myšího srdce děkuju a přeju mu, ať mu to stále tak lehce lítá.

Autor: Kabir | úterý 27.8.2013 12:25 | karma článku: 21.36 | přečteno: 880x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Hobby

Táňa Lišková

Kočkou může každá být... :)

Každá žena může být kočka :) stačí pro to jenom občas trochu udělat. Kdo chce - hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody. Souhlasíte?

18.3.2024 v 15:40 | Karma článku: 12.38 | Přečteno: 383 | Diskuse

Petr Lukáš

Ucháč obrovský, jedlá jarní houba, i když trochu s výstrahou

Momentálně to vypadá, že rostou jarní druhy hub, tak jsem se byl podívat na jedno místo, kde rostou kačenky české. Kromě kačenek potěšil i tento ucháč.

17.3.2024 v 14:19 | Karma článku: 5.70 | Přečteno: 123 | Diskuse

Rudolf Pekař

Zhubni!

V dnešním záplavě informací o různých dietách a způsobech, jak zhubnout a vést zdravější životní styl, je snadné se ztratit. Jsem jedním z těch, kteří se dlouhou dobu snažili najít správnou cestu k zdravějšímu životu.

15.3.2024 v 16:45 | Karma článku: 5.39 | Přečteno: 186 | Diskuse

Petr Lukáš

hlíva hnízdovitá, pěkná nejedlá a smradlavá

V podzimních a zimních měsících se můžeme setkat s touto barevnou hlívou, která je ale bohužel nejedlá.

7.3.2024 v 14:03 | Karma článku: 4.38 | Přečteno: 81 | Diskuse

Táňa Lišková

Lehni si a jdi už spát!

Víš, co se ti může stát? Aneb taky Vám do noci šrotují hlavou myšlenky a někdy máte pocit, že by den měl mít 40 hodin? Nejste v tom sami! Ještě že mám kočku, která mě hlídá... :)

6.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 11.49 | Přečteno: 278 | Diskuse
Počet článků 97 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1155
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím. Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“ Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň. Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir! Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...