Sněženky, Machři a Kabir

6. 03. 2013 9:47:47
Měl jsem svetr. Měl jsem lyže. Svetr mi byl tak akorát a lyže jsem obul jenom dvakrát cvičně v obýváku. Bylo na čase vyrazit na svah a teorii přeměnit na praxi. I za cenu, že to bude bolet a možná mi zase někde prdne šev.

1_p1010200.jpg

První den jsem měl trochu trému, tak jsem si to radši vzal jenom na balkón.

2_p1010235.jpg

Druhý den pod sjezdovkou jsem to ještě trochu pošteloval.

3_p3011082.jpg

Vyjel jsem nahoru a šly na mě mrákoty. Začaly se mi klepat kolena a po zádech mi tekl studený pot.

4_dsc_0485.jpg

Nahoře jsem se do toho obul a...

5_p1010203.jpg

...po dvou metrech jsem šel (ne)očekávaně k zemi.

6_p2261062.jpg

Začátky byly krušný a já začal pomalu ty dřeva nenávidět.

7_p3011081.jpg

Pak jsem asi dvakrát skončil v síti.

8_p1010244.jpg

A jednou mě museli tahat i z laviny.

9_p3011089.jpg

Nebo jsem zajel tam, kde ještě žádný lyžař nikdy nebyl.

10_p1010236.jpg

Nechtěl jsem házet flintu do žita, ale jestli nepomůže občerstvení a trochu voraz, tak jsem dojezdil.

11_p1010239.jpg

Jakou já měl po těch všech držkopádech žízeň...

12_p3011100.jpg

Pak jsem zaparkoval svoje ski a dal si dvacet než půjdu zase do boje.

13_p3011092.jpg

Tak a jde se na to. Jak to říkali? Trochu pokrčit v kolenou, předklonit, zavřít pusu a hlavně nepískat strachy.

14_p2261060.jpg

Pak jsem zkusil jet chvili i pozadu.

15_p2261063.jpg

A nakonec jsem si i jednou skočil a od té doby už mi nikdo neřekl jinak, než Kabir Tomba.

16_p2261064.jpg

Byl jsem zase jednou Pán hor.

17_p3011105.jpg

Přiznávám, že se tady nerozhoduju mezi modrou nebo červenou, ale že jsem se jednoduše ztratil. No nic, sjel jsem do údolí - samozřejmě jiného, než jsem bydlel. Na silnici, kde to už drhlo jsem sundal lyže a mávl na taxík. Taxikář nebyl ani moc překvapenej, prý jsou tam na to docela zvyklí.

18_p1010215.jpg

No a takhle to vypadalo každý večer v sedm. Byl jsem hotovej. A jedno vím jistě, takový divadlo na sjezdovce, tam ty Švýcaři ještě v životě neviděli.

Kabir děkuje všem zaměstnancům areálu Adelboden ve Švýcarsku za pomoc při opakovaném zastavování lanovky, zásahu rolby a taxi službě ve všech okolních vesnicích pod svahem. A pokud bude na konci měsíce zjištěno v místních sýrárnách manko ve skladu, tak se prosím obracejte mailem na nikdyneplatim@kabir.cz.

Autor: Kabir | středa 6.3.2013 9:47 | karma článku: 21.87 | přečteno: 862x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Fotoblogy

Marek Trizuljak

Od prvního jarního dne k Velikonočním svátkům

Rovnodennost, první jarní den, úplněk a brzy poté velikonoční svátky. Obrazové dojmologie ... ... ...

28.3.2024 v 15:39 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 69 | Diskuse

Jaromír Šiša

Auto moto veteráni všude možně i jinde.

Třeba pod střechou velkých prostorných i malých útulných muzeí. Nebo na všech možných srazech, případně je potkáváme jen tak v prostoru. Pro svoji krásu a eleganci je obdivujeme a s úctou k těm, kteří jim vdechli nový živý život.

28.3.2024 v 10:03 | Karma článku: 32.03 | Přečteno: 1201 | Diskuse

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LXII. - Rokycany 12 - Jaro je tu)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

28.3.2024 v 8:42 | Karma článku: 13.78 | Přečteno: 123 | Diskuse

Martina Pazourová

Po dešti......

Nenapadá mě nic jiného, než text písně paní Judity Čeřovské.Foto Nikon D 70. Jo, a dalo to docela fušku :-)

25.3.2024 v 23:00 | Karma článku: 12.39 | Přečteno: 210 | Diskuse

Veronika Foglová

Květná neděle 2024

Uteklo to jako voda, a svatopostní doba nám vstoupila do své závěrečné fáze - Svatého týdne, po němž nadejdou Velikonoce.

24.3.2024 v 15:21 | Karma článku: 11.15 | Přečteno: 154 | Diskuse
Počet článků 97 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1155
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím. Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“ Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň. Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir! Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...