Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P20e41t29r 81S42k45á35c68e20l

30. 1. 2013 21:23

„Rozděl a panuj; zvučné

motto. Spojuj a veď – to je lepší!“ » Johan Wolfgang von Goethe.R^

3 0
možnosti

Hodně se mi líbil blog myšky Kabir, jak vyráběl dort. Úplně jsem viděla, jak těma pracičkama, vocáskem maká, krouhá, šlehá, peče.R^

.

Dnes nevím, kdo blog psal. Na myš to nevypadá. Stylizace je fuč. Nevidím důvod blog nepodepsat jménem.

4 2
možnosti

Pěkné jako vždy, jen s třetím bodem si dovolím ostře nesouhlasit. Pokud přijmeme axiom, že negativní kampaně a pomluvy soupeřů jsou svinstvo, tak lze dedukovat že jejich autoři jsou pravděpodobně větší zmetci než ti, co je nepoužívají. Pokud je tedy budeme relativizovat a mhouřit nad nimi oči, 1. vysíláme tím signál že býti zmetkem se vyplácí 2. budou nám prostě vládnout větší zmetci, než ti co volby prohráli. Což je podle mě stejně důležité jako pravolevé škatulky, ne? Podle mě to je důležitější věc, než fotbalový mač, i když chápu že myšáci mají z toho pohledu od země jinou perspektivu:) Stejně je to zvláštní, jedny volby jsme schopní vykroužkovat ty největší padouchy a dát tak najevo, že nás už neba nechat si vládnout od padouchů, a o jiných volbách stejné padouchy zvolíme, protože si necháme nakukat že ti druzí jsou padouši ještě větší. Maminko, já tomu nerozumím:)

1 2
možnosti
Foto

Jestli to něčí "maminka" umí vysvětlit, tak si to rád poslechnu taky, nerozumím tomu taky a to jsem docela nadaná myš :-)

Myšáci mají "myšodírovskou" perspektivu a vzhledem k webu, kterej nese mé krásné ctěné jméno, se snažím být maximálně pozitivní i v časech, v kterých se loučíme "nashledanou v lepších časech" :-) Sedím si takhle na ušákovi, koukám ven z díry a čtu neuvěřitelnou záplavu diskusních bitev na život a na smrt, v kterých účastníci používají nadávky, který ani neznám....Říkám si "musíš napsat něco trošku smířlivýho" a hlavně zvednout všem náladu svým domácím receptem na "sobotní lučiňák". Mimochodem skvěle funguje i ostatní dny v týdnu :-)

Podepisuju 100 procentně to, že "svinstvo" v kampani = svinstvo. Je to psané v nadsázce, spíš jako podiv nad tím kolik lidí, včetně "profesionálů" se tomu srdceryvně diví a přitom se na tom většina z nich aktivně podílí.

2 0
možnosti

Pokud by si pan Zeman přál být prezidentem všech, pak by nevedl takto agresivní kampaň, která  docela výrazně rozdělila českou společnost. Je to prostě prezident, zvolený legitimně podle pravidel. Uznávám ho jako představitele tohoto státu, stejně jako uznávám Peake jako ministryni nebo Ratha, Béma a Paroubka jako poslance. Mají legitimní právo zastupovat a reprezentovat národ, ale autorita těchto lidí by měla plynout z uznání společnosti a nikoli z pouhého faktu, že jsou prostě na své funkci. Nemám problém s tím, že je prezidentem, ten předchozí mi byl podobně sympatický, takže žádná velká změna.

3 5
možnosti

M78i17c56h91a82l 56R36y37b42a

30. 1. 2013 19:58

Já ho budu taky uznávat jako prezidenta, ale proč bych ho měl ctít?

Když vím, co je to za člověka? 

Moji úctu by si musel nějak zasloužit, což se mu nepovedlo.

A co bude dál, myšáku? Na koho napíšete chvalozpěv příště?

7 3
možnosti
Foto

Budu se snažit i v těžkých a hnusných dobách hledat alespoň o špetku pozitivnější pohled na věc než můžeme číst všude okolo. Jak to říkal Jack Nickolson v Přeletu nad kukaččím hnízdem - ".....alespoň jsem to zkusil!" Uznávám, že někdy je to vzhledem k tomu všemu okolo, docela těžký :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz