Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kabir je šikula, že objevil sám sebe :-)

A já jsem ráda, že jsem objevila kdysi web Kabira...

0 0
možnosti

jsem rada, ze je to jen zacatek, Kabire. R^

Mimochodem, je tu zminka o tema na fotoblog. Ty jako mys, bys mohl mit prehled o tom, jake je to V Haji. Jestli jo, tak 13, kazdy mesic se tu schazime rano od 7-10 nad blogy na dane tema. Ted samozrejme na tema: A je to v haji. 

A pokud bys doma neco nasel Za Zrcadlem, tak se s tim pochlub 13,3. Budem se tesit.

:-)

1 4
možnosti
Foto

Tino, děkuju za přízeň a podporu, jsem rád že Tě baví co dělám a že jsi fanoušek! A jsem rád, že stejně jako opelichanej lišák Tě může bavit jedna obyčejná myš :-)

Michale, zásadně neperu v prášku. Dodnes jedu na valše a jelenním mýdle, tudíž jsem stejně vhodný kandidát do reklamy na prací prášek jako na hubnoucí pilulky nebo třeba na zubní náhradu. Představa, že místo králička Azurita nastupuje na scénu myšák Kabir mě upřímně vyděsila tak, že z toho půjdu asi vařit :-)

Františku, máš pravdu, jednou to muselo přijít, cítím se jako bych tu stál úplně nahý, hlavu svěšenou a mé oči zaplavila sůl při stydlivém pohledu do země.

Odhalil jsi mě. Máš pravdu, že humor je jen cestou a prostředkem k cíli.

K cíli, aby se tady člověk nezbláznil a buď se z toho mohl vypsat nebo vyčíst. Aby bylo místo, kde je krysímu světu vstup zakázán.

Všichni moji fanoušci můžou zcela v klidu spát, jestli něco nejsem tak spikleneckej projekt z reklamního nebo jinýho "Pentagonu". Narodil jsem se, protože několik podobně smýšlejících lidí už bylo přejedeno každodenní nakládačkou krysích zpráv, které jsou z drtivé většiny o ničem a o nikom (pokud samozřejmě nepočítám nervydrásající články typu "Drtivá většina obyvatel není spokojena se svou vládou" nebo "Ornella pojmenuje svého potomka Quentin". Jedna plyšová myš prostě dělá co jí baví a je moc ráda, že to lidí baví.

3 4
možnosti
Foto

Pozitivních zpráv není nikdy dost. Jen bych si přál za nimi vidět člověka, třeba jdoucího i příkladem, než anonymní myš z magazínu. ;-)

4 3
možnosti

Teda myšáku!

Jestli jste jen reklamní kampaň na prací prášek, tak na vás políčím pastičku, jakou svět neviděl.:-(

2 2
možnosti

Pěkná mikina, Kabire, koukám, že rozšiřuješ šatník ;-)

2 4
možnosti
Foto

Tak ven s tím. Patříte do redakce Kabira, nebo prostě milujete myši...?;-)

4 3
možnosti
Foto

Tak vidíš, Kabire ;-) A to je jen začátek...

4 1
možnosti
Foto

... kolik % má či bude mít z projektu iDnes? ;-)

4 2
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz