Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kabire, všiml jsem si, že máš pokroucený vousy...je to úmysl kvůli babám, nebo jsou jen umaštěný z toho salátu....a nevadí ti to pak na orientaci v terénu? Dík za odpověď, někde prostě ty zkušenosti nasbírat musím. Např. po tom zapečeném česneku si fakt líp pamatuju, tedy minimálně si zapamatuju, že jsem jedl česnek;-)

0 0
možnosti
Foto

Františku, žádnou vědu v tom nehledejte - jsou jenom umaštěný ze salátu a na to rozhodně baby neletí, teda aspoň ne ty myší.:-)

0 0
možnosti
Foto

Vajíčka už mi lezou krkem,ale stejně jsem Ti  dala karmu, za roztomilost:-)

0 0
možnosti
Foto

Já už je taky nemůžu ani vidět. Ještě v sobotu ráno budou k snídani omelety a pak zase až za rok..... :-)

0 0
možnosti

Hlásím se do Kabirova fan klubu!

0 0
možnosti
Foto

Vítejte! A příjměte místo třeba nástěnkáře :-)

0 0
možnosti

J46i61ř13í 52B51o38b20e71k

3. 4. 2013 20:54

Takový recept se hodí, díky. Tenhle blog mi vždycky zvedne náladu :-)

0 0
možnosti
Foto

Kabir děkuje a doufá, že bude zvedat náladu i nadále :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za recept. Jednoduché, někdy si to udělám.

0 0
možnosti
Foto

To je pravda, na tom se nedá nic zkazit :-)

0 0
možnosti

Jenom vejce, chlupatý koledníku? A co alkohol? 8-o;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za tip - příště bude alkoholová pomazánka :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz