Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sládě moje... naše...;-D;-DR^V

0 1
možnosti

Buď zdráv, Kabire...já vím, že žes po tom vaření skočil rovnou pod sprchu;-D...a těší mě, že máš škrabku z Tescomy jako já...škrabku, né škrabošku...tu chňapku bys taky už mohl sejmout;-)

A máš recht, buřtguláš jedině na týden, jinak si ho ani pořádně nevychutnáš!

1 0
možnosti
Foto

Do sprchy nelezu - nedělá mi to dobře na plyš. Počkám až to uschne a pak to večer u televize vyčesávám z chlupů...To taky někdy zkuste..:-)

1 0
možnosti
Foto

Ty brďo! A jak jste nakrájel tu cibuli bez chňapky na hlavě? S tím bych potřeboval poradit, vždycky se rozbulím jak ženská :-)

2 0
možnosti

Karibe, objednávám si u tebe tataráka, děkujiV :-PV

1 6
možnosti
Foto

Objednávka se přijímá - máte moje myší slovo.  Ale nejdřív se budu muset popídít po nějakém vyzkoušeném receptu. :-)

2 2
možnosti
Foto

Ty houby bych tam nedala, já houby nejím,ale jinak dobrý:-)R^ i když to dnes vidím na palačinky:-)

1 0
možnosti
Foto

A já to vidím na další recept na palačinky! Díky Šárko! Už to vidím, jak je budu mít nalepený u stropu a další reportáž bude o tom, jak si Kabir doma vymaloval kuchyň :-)

1 1
možnosti
Foto

Kabire, dals mi bezva nápad!

Uvařím buřtguláš!

Jinak pěkný a vtipný fotky! ;-D

Mám ráda humor a ráda se směju...

2 0
možnosti
Foto

Tak ať vám chutná ja mně. Nejlepší je prý druhý den, ale to víte, to já nikdy nezažiju... :-)

1 0
možnosti

Ty máš ale stylovou zástěru! R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Už půl roku je doma uháním, ať mi vzadu udělají knoflík místo té gumy. Jenže, kdo by mi ho pak prý furt popošíval? Někdy do nemám lehký...

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS