Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Super ! Kabire, jak jsi ukecal toho dveřníka u Puppu? Já u těchhle pánů mám vždycky pocit, že se zalykají vlastním pocitem důležitosti ... tenhle teda určitě ne ;-DR^R^R^

2 0
možnosti

Sami se nabídli, když Kabira uviděli. Fakt, nekecám :-)

2 0
možnosti

Nádherný myšák, nádherný výlet. Roztomilý myšák  na výletě s roztomilou rodinou ;-D A s Becherovkou to nepřehánět!;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Myšák z celého myšího srdce děkuje za pochvalu :-)...a Becherovku už má doma po malém incidentu zakázanou...:-)

2 0
možnosti

"Tohle je jediná fotka, kde můžete vidět celou mou rodinu. Ten vysoký myšák vlevo je můj táta a ta sympatická myšule za mnou je naše máma myš, druhý zleva je brácha a ségra sedí po pravé straně vedle mě. Cože? Že nic nevidíte?"

;-D;-D;-DR^

Jé Štěpánka a Tina!!! Moc sluší!!! To je nááhodička!!!

1 0
možnosti
Foto

Jééé, já zapomněl ještě na strejdu Karla, ten je tam totiž taky...:-)

0 0
možnosti

:-)R^parádní....škoda, že jsem nemohl s Tebou kouknout za ségrou.

A doufám, že ses moc nenapramenil....by tě bublinky netlačily;-)

3 0
možnosti
Foto

Nenapramenil? Můžu popsat všechny pumpy na trase Praha-Vary...To už jsem ale radši nefotil.. :-)

1 0
možnosti

Karibe správně! Dej světu poznat, kdo jsi :-)

...

Štěpánka a Tinka jsou kočky, cooo ;-)?

...

2 0
možnosti
Foto

Doufám, že jsem tam nezpůsobil moc rozruch...:-) jestli jsem někoho vyděsil, tak se moc omlouvám....a za to manko na konci měsíce v sýrárně na kolonádě taky! Můžu jenom doufat, že to tam holky za mě nějak vyžehlí.... :-)

1 0
možnosti
Foto

... jó a "kanystry" a "nosili mě na rukou ...) nejlepší hlášky ;-DR^;-D

.... ostatní komenty samozřejmě taky :-)

3 0
možnosti
Foto

Ty kanystry mě fakt mrzí...:-) Měl jsem s nima totiž velký plány!

2 0
možnosti
Foto

Jupíí, tedy Kabire, ty jsi ale šikovný všudybyl ;-) R^

3 0
možnosti

můžu vám jen upřímně závidět, holky, že jste se potkaly s takovu celebritou. Paparazzi se na vás museli lepit ve velkém.:-)

3 0
možnosti

Tvá čestná fotografie do síně slávy Grandhotelu Pupp už se připravuje - o tvé návštěvě se tu u nás bude mluvit dlouho! ;-DR^

4 0
možnosti
Foto

...šak jsem odkaz na Kabira poslala paní generální ředitelce :-) Jěště bych mohla info o Kabirově návštěvě poslat do místního tisku ;-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS