Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TT

A kde je koření: skořice, hřebíček, anýz? Kde jsou oříšky nebo mandle? Co tam dělá cukr namísto medu? Kabiro, s takovým perníkem by tě v Norimberku vymáchali v Pegnitzu a hnali za Ural! ;-)

2 0
možnosti
PC

Koření je v kypřícím prášku do perníku ;-D

2 0
možnosti
MR

M33i17c26h68a31l 85R77y31b90a

23. 4. 2013 18:50

Bohužel dnes nemůžu chválit, zůstal jste stát v půli cesty:-(

Perník se musí vodorovným řezem rozkrojit, namazat marmeládou, zaklopit, polít čokoládovou polevou a posypat strouhaným kokosem.

Doufám že to příště dotáhnete do konce a ne že to sež..., totiž zhlodáte před dokončením.R^

4 0
možnosti
TH

Ne, kokos na pernik fakt ne....

3 1
možnosti
MS

Baba tchýně umí...já bych tam ale dala polevu, jsem prostě babizna. Ale vypadá hezky  a jak Kabir leží na plechu ;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

S tím plechem to musíte umět - musíte totiž vždycky vědět, kdy včas seskočit...jinak se pak rychle připalujou chlupy :-)

1 0
možnosti
Foto

...sladký skoro vůbec nejím, ale perník, perník můžu, Kabire! :-P Olízala bych ti i ten kožich!

Peču ho v plechu vymamazaném máslem a vysypaném hrubou moukou. Krásně se vyklopí ;-)

2 1
možnosti
TS

V sobotu jsem u tebe, peč s větrem o závod! ;-);-D

2 0
možnosti
TH

Mysaku, jsem klasicky a tradicne zlozena osoba. Nerni nahodou dulezite, ze se pernik pece zasadne ze zitne mouky ?

2 1
možnosti
TS

Jéžiš, zase si připadám kuchařsky méněcenná... ;-)

0 0
možnosti
FF

;-DHele Kabire, mám podezření, že seš baba.....protože tak skvěle vypadající perník, jsem viděl jen od bab. Tedy je pravda, že baby dávají často navrch čokoládovou polevu, takže jsem trochu na vážkách.

A znovu bych chtěl upozornit, že slovo baba i když je to třeba tchyně, nemá nic společného s bábou:-)

2 1
možnosti
Foto

Jedno je jistý - jsem z plyše :-) a perník díky babě tchýni umím :-)

3 0
možnosti
TK

Nevypadá to vůbec špatně, myšáku. Ale chybí mi tam med, v tom těstě...:-(

3 0
možnosti
Foto

Tak to příště vyzkoušíme s medem :-)

2 0
možnosti
AS

mňam. Jdu péct. Díky Kabíre. R^

2 0
možnosti
Foto

Pak dejte vědět, jestli to vypadá stejně i na druhé straně zeměkoule, jako tady u nás. :-)

0 0
možnosti
PC

To je zřejmě starý osvědčený recept všech babotchýní (já ho mám od své babičky). Kdyby ses chtěl, Kabire, ještě trochu rozmazlit .. a nebo mít změnu ..  můžeš do těsta dát rozinky nebo ořechy nebo sušené brusinky. A nebo nastrouhat jedno - dvě jablka, podle velikosti, jen pozor, pak se to peče o myší chlup déle :-)R^

1 1
možnosti
Foto

Já bych nahoru dala čokoládovou polevu;-) Ale jinak, dobrý. Jen jsem si ze začátku myslela, že ses nám snad oženil;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz