Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

KABIRE, VRAŤ SE !!! Bylo by tu bez tebe strašně smutno !!!! Slibuju, že pokud se vrátíš, NIKDY tě neseznámím s naším hadem !!!!

0 0
možnosti
Foto

Ok, slibuju, že se vrátím...:-)

0 0
možnosti

8-o;-(8-oJEŽÍŠMARJÁ!!! KABIRE, VRAŤ SE!!! Držíííme palce!!!!! Ach jo, ach jo! Posíláme HORKÉ pozdravy, ŽHAVÉ vzpomínky, ROZPÁLENÉ vzdušné polibky, ale hlavně se NÁM VRAŤ živý a plyšatý!!! VVV

0 0
možnosti
Foto

Díky díky za teplé povzbuzení :-)

0 0
možnosti

:-)Taky doufám, že když jsem konečně našel kámoše, co mi svými baby tchyně recepty rozšířil chuťové poháry a dává mi nahlédnout, jak se žije plyšmyším, čímž u mě dochází k citovému zabarvení v postoji k těmto živočichům, tak i kdyby mu měly z očí hrkat kroupy jak melouny, i kdyby se měl vrátit v kostce ledu, zvládne to stejně jako Scratt z doby ledové...a dál bude rozdávat své myší úsměvy v receptech a příhodách....

Takže Kabire,..je to ti jasný, že ano!!!

4 0
možnosti
Foto

Slibuju, že se vrátím a rovnou k rozpálené plotně. Hned jak přijedu hodím něco do trouby, hrnce a na talíř... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz