Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

R^Paráda Kabire....sice mě trochu mrzí, žes neukázal žádnou letušku, v což jsem tedy doufal...nebo alespoň...mi neříkej, žes nevyblejsk nějakou myšdomorodku..ale slunko si převezl náramně. Teď zrovna tady u nás píšou, že od začátku roku bylo jen 80 slunečných hodin. By mě zajímalo, jak snáší plyš UV záření.......a jaký případně používáš UV ochranný faktor...nediv se, říkal jsem přeci kdysi, že mám spoustu otázek...;-)

0 0
možnosti
Foto

Letušku jsem neukázal, ale zase jsem ukázal dva kanibaly. Takže otázkou je, co je vic? Jinak UV záření neřeším, odráží se mi od mé kvalitní šedé srsti, takže představa, že bych si mazal něco do kožichu mě trochu děsí.... :-)

0 0
možnosti
DM

to je teda zase mazec! Smekám! Hluboký obdiv!

Ty nožičky u Canonu! Ty banány, co zase rostou blbě! Ten strašlivej poslední záběr!

RESPEKT!!!R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Ty nohy mi ani nepřipomínejte  - týden jsem si narovnával svoje plyšový kosti. :-)

0 0
možnosti
MJ

A to je Vanuatu pratelska a bezpecna lokalita, skoro raj! Takhle vedle PNG, to by byla zkouska peklem! Ale hezky clanek, diky za pripomenuti regionu.

0 0
možnosti
Foto

Kabir mockrát děkuje za pochvalu.

0 0
možnosti
PJ

Teda Kabire, splíst si tamtam a totem... co jsi bumbal?

2 0
možnosti
AS

Totemy meli indiani, mozna asi I jine kultury. Tohle je pravy nefalsovany puvodni tam tam, na ktery se bubnuje a svolava. Fakt jo! Oblicejove vyrezavane sochy se jmenuji Namange.Ale totemy tam nemeli.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS