Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myší blaho, ty bláho! Karma, Kabire;-D A určitě vyzkouším ten myší recept;-), kdo jiný než myšáci by měli znát dobré sýrové pochoutky?

3 0
možnosti
Foto

Uznávám, že na hodně aktivit jsem levej, třeba jízda na kole, ale co se týká sýru, tam to mám prostě vrozený.... :-)

0 0
možnosti
Foto

Ňam, sýrové sušenky !!! V R^

Akorát nevím kolik by jich muselo být, abych si na ně celá lehla ;-)

A ta konzumace pak :-)

0 0
možnosti
Foto

Je pravda, že na plech si může lehnout málokdo. Jsem rád, že jsem mezi vyvolenými... :-)

1 0
možnosti
Foto

Kabire, vítej zpět v rubrice fotoblogy. Už jsem se ptal, co s Tebou je. Vím však, že jsi cestoval a psal o tom v rubrice cestování.

Pěkný recept. Sýrové sušenky si sice nepeču, ty kupuji hotové. Ačkoliv vím, že nejsou tak dobré a zdravé jako doma pečené. Těším se na další recepty a pěkné povídání s fotkami.

1 0
možnosti
Foto

To víte, byl jsem na Severním pólu, pak v Melanesii a pak pár dní ve sklepě ve společnosti čerpadla. Komu by se chtělo zpátky k plotně? :-)

2 0
možnosti

Asi by mi bylo líto čtcvrt kila parmazánu za cca 120 kč dát do sušenek.

0 0
možnosti
Foto

Holt jsem jednou myš a výběr sýra je u nás choulostivé téma :-)

4 0
možnosti
Foto

:-)R^

Kabire, máš je moc hezký a jak chutnají zkusím asi dneska večer :-) (já teď dost peču :-P) a jestli si chceš trochu zjednodušit práci (možná to děláš po myším způsobu), tak ty sušenky nevykrajuj jednotlivě, ale jedním tahem šikmo přes celej plát těsta ;-)

1 0
možnosti

No na Vás jsme čekali...takhle znehodnotit vykrajovací tradice léta udržované, ničit umělecké výtvory, kde co kus to originál...geometrickými zlepšováky v zájmu úspory tahu;-D

0 0
možnosti

Prima Kabire, pomalu abych chystal oslavu a Kabirovy sýrové sušenky tam mají svoje místo. Jen budu muset vymyslet nějakou historku, jak jsem k receptu přišel...páč mezi náma plyšákama...tenhle zdroj rozhodně nevyzradím;-D

0 0
možnosti
Foto

se za něj stydíte, nebo co? ;-D

1 0
možnosti

"Bílek schováme na poslední pomazaní."

Tak jo ;-D

2 0
možnosti
Foto

Jasně - ale hlavně vytáhnout z trouby než řeknete AMEN :-)

1 0
možnosti

Hezké, mám ráda Kabira a jeo recepty :)

1 0
možnosti
Foto

Kabir děkuje za pochvalu!

0 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz