Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Do bezinkové šťávy se zbláznil můj přítel v době státnic, kdy nad stohy učení fantazíroval o tom, jak vyrazí do luk trhat bezový květ a jak bude svět krásný. :-) Po státnicích je skutečně lépe a šťáva je výborná ;-)

0 0
možnosti

Zpětně musím pochválit Kabirův perník! Je eňoňuňo!

A to nový ucho ti sluší!

0 0
možnosti
Foto

Perník od baby tchýně je sázka na jistotu - zvládne ho i nevdaná snacha :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Vzpomněla jsem si, jak ji dělala babička :-)

0 0
možnosti
Foto

Doufám, že nestříhala záclony a nelezla do sklenice jako já :-)

0 0
možnosti
Foto

Tady nemůžu nesouhlasit :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za recept R^:-) 

Naše babička dělává z  bezinkových květů ještě lektvar, kterému důvěrně říkáme "Kozí pití". Šoupne pár čistých lat do sklenice od okurek, přidá cukr a droždí a nechá zkvasit. Pak to přecedí, dochutí citronem (někdo dává citron už před kvašením) a schová do lednice (asi před námi). Nápoj se podobá burčáku (obsahuje alkohol), voní po bezinkách a chutná po citronu. Vychlazený nemá chybu.

1 0
možnosti
Foto

To zní také lákavě. Můžu poprosit o zaslání receptu na kabir@kabir.cz ? Předem velké myší dííííky

0 0
možnosti

Mám hotovo asi 25 litrů:-). Dávám do půllitrovek od vodky, aby byly dezinfikované. Nevařím, jen ohřeji, líp se to rozpouští. Po nalití ještě přihřeji ve flaškách a kolem uzávěru omotám lepící páskou, protože máme vlhký sklep, tak aby se tam nedostala nějaká nedobrota. Vydrží i roky, pokud se nevypije hned;-D.

0 0
možnosti
Foto

Já nic ovazovat nemusím - u nás to do sklepa totiž nestihne ani dojít :-)

0 0
možnosti

Kabire! Ty květinové dítě! ;-D

1 0
možnosti
Foto

No tak jsem se neudržel a dal si holt jednou bezinku za ucho, no..... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz