Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)Jsme tuhle taky zavařovali, zavařovali a najednou koukáme...ono to mělo grády, jak slivovice.

0 0
možnosti
Foto

J91a20n55a 37M78a37j84o94v57á

23. 7. 2013 23:13

Kabire, přemýšlím nad tím nahříváním zad...mám je větší, tak budu muset dělat víc skleniček najednou, co? 8-oR^R^

0 0
možnosti

Ne, uvařte meruňkový povidla v prádelním hrnci a můžete si hřát zádíčka o něj ;-D. Jak se vede kocourům? A koukala jsem, že JK nás zřejmě opustil ...

0 0
možnosti

J34o18ž46o 10V44a19š22e57k

23. 7. 2013 20:41

Ty meruňky vypadají nádherně! K sežrání! Rád jsem se podíval na recepturu, ale na zavařování doma nejsme. Každopádně karma, kocourku..teda myšáčku;-D:-P

0 0
možnosti
Foto

Kabir mockrát děkuje za karmu a odpouští toho kocourka :-)

0 0
možnosti
Foto

Kabire, Ty jsi takové Sluníčko na tomto blogu. :-)R^

Překvapilo mne, že na 1 kg meruněk se přidává 1/2 kg cukru, není to až příliš moc cukru? Teď jsem se podíval na kupované džemy a zjistil jsem, že i v nich je pouze 50 procent ovoce a 60 procent cukru, tj. cukru z ovoce a přidaného cukru. Takže je to normální. Asi to musí tak být kvůli konzervaci a chutnosti. Džemy jsou dobré a naštěstí je i spousta jiných dobrých a nesladkých jídel.

0 0
možnosti
Foto

meruňková je nejlepší R^ já dělala předevčírem třešňovou a je taky moc dobrá, takže asi taky do zimy nevydrží ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jahodová je ještě lepší než ta Vaše nejlepší. :-)

0 0
možnosti

Kabire, nekoukals k nám včera klíčovou dírkou ;-)? Dělala jsem úplně totéž, stejné množství, stejné ingredience ... ;-D

0 0
možnosti
Foto

Holt oba víme, co je dobré :-)

0 0
možnosti

Nějak na fotkách nemůžu objevit to připálené ucho z polární výpravy ... že by se to zázračně zahojilo?

0 0
možnosti
Foto

O uchu mi nemluvte - jsem rád, že to mám zahojený. Jste asi prošvihl moji operaci, ale nebojte, mám to zdokumentovaný. :-) http://www.kabir.cz/fotokabir/trampoty-s-popalenym-uchem/

1 0
možnosti

...vypadá to nádherně,až závidím....já takové doroty nesmím;-(...tak ať v zimě chutnáV

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuju za pochvalu, ale nemůžu siíbit, že do zimy vydrží. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS