Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kabire, jsi trochu jednostranný typ, ale hlavně že jsi šťastný. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, to já jo :-) to víte, ke štěstí mi stačí i plátek okoralýho eidamu, takže když se dostanu do takovýhohle prostředí, jsem z toho úplně hin!

0 0
možnosti
Foto

Tak musím říct, že Vy, Michale, a Jarmila K. jste nejlepší. Jarmila dala do svého Máje srdce ( i bez novýho foťáku) a vy humor. To je dobřeR^

1 0
možnosti
FF

;-DNebudeš-li jísti sýr, bude z tebe netopýr....to musí každý pochopit.

Hele Kabire, chápu, že seš přežranej, ale mám doma kus kozího a moc mi nejede, jak je to s tebou?

2 0
možnosti

R^

.

... a do kterého obchodu mám poslat tu čoiku ... či veterinární inspekci nebo co se to vlastně na ty myši posílá? .-)

0 0
možnosti
Foto

To jako že já je vykradl a vy byste na ně ještě poslal kontrolu...? Mějte srdce, pane Štosele ;-D

0 0
možnosti
Foto

Díky! Koukal jsem k vám, máte pěkný ptáky! R^

0 0
možnosti
Foto

:-):-) těším se na další

0 0
možnosti
Foto

No nevím, Jaromíre, to už bych byl recidivista!

0 0
možnosti
AAP

Tolika svodů - to není fér! To není fér ;-(

Jinak KARMA, dnes jsi za mě - nejlepší.

0 0
možnosti
Foto

Jé, díky, Andy! 

...máme dneska skoro stejnou básničku, žejo? No není to náhoda? ;))

1 0
možnosti
Foto

Hodně syrová poezie :-). Příště jdu s tebou!

1 0
možnosti
Foto

To je sýrealismus ;-)

1 0
možnosti
AS

dokonalé. A ty veřše!!!!! Kabíre, ty se nezdáš. Ty jsi vlastně takový náš Cimrman, taky fušuješ do fšeho ;-D

1 0
možnosti
Foto

To víš, Alex, s tím pólem jsem si nasadil vysokou laťku, tak teď pořád musím hledat nové výzvy, aby mi život nepřipadal jako nudná šeď ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz