Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ty brďo, Kabire, tos chodil do školy pro básníky, nebo je to jen tou múzou?

0 0
možnosti
Foto

To je tím sýrem, Helenko. Já z něj mívám akutní záněty básnického střeva. U mě doma to občas publikuju, tak jestli se do mě chcete zamilovat přes verše, jukněte tam ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ostatní už to napsali za mě :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky! A :-)R^ i vám!

0 0
možnosti

Láska prochází žaludkem a tady je jasný důkaz. Ta fotopast, která nafotila Kabira u sýra je geniálně postavená. Takhle ho nachytat bez infrakamery to je kumšt. To je na foto roku  R^ ;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky! Já jsem totiž strašně fotogra... fotogene... fotoneg... 

Fotogenickej. Uf...

0 0
možnosti
Foto

Kabir - naviešil som garmu! Pekné pekňučké! Kovanda. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Děkuju! 

Copak pekňučké, ale kdybyste cejtil tu vůni... ááách...!!

1 0
možnosti
PK

To je skvělý nápad.

3 0
možnosti
Foto

To je život sám, pane Kynčile :-)

0 0
možnosti
PV

P25a39v21e83l 88V82é80b93r

13. 5. 2014 9:32

Řekl bych, že Kabir je exot, tak říkajíc bílá vrána mezi myšmi. Běžná myš si totiž  sýra ani nevšimne. Jó, takový burák, nebo ořech ... to je něco jiného!

Ale jinak: líbilo se. Moc pěkné.

0 0
možnosti
Foto

A taky jsem byl na Severním pólu! Fakt, nekecám! :-)

1 0
možnosti
Foto

Zdraví, sílu, najdeš v sýru. :-)

1 0
možnosti
PV

P28a50v69e21l 19V98é55b10r

13. 5. 2014 9:33

Sílu najdeš, blbečku, v olomouckém syrečku!

(promiňte hrubý výraz, ale citoval jsem a neplatilo to na nikoho, natož na vás)

2 0
možnosti
Foto

Nááádhera ;-D R^

... zcela chápu onu lásku a přála bych si být Kabirem, zavřeným v sýrárně ;-)

5 0
možnosti
Foto

...uf, už jsem tady... promiň, Štěpánko, že jsem tě nechal čekat, doteď jsem snídal...

Řeknu ti, že to byla sice šílená ostuda a byl jsem označen za delikventa, ale taky to byla asi nejkrásnější noc mého života V

3 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz