Diskuse

Kabir-knihomol

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teda Kabire, u té nakládačky vypadáš jako spicklenec. R^

0 0
možnosti
Foto

Vynikající článek a vynikající diskuse.

Právem na prvním místě v zaujálech R^

0 0
možnosti
Foto

Díky! :-)

To víte, vousatá žena, Titanic, píšící myš - to jsou témata, co TÁHNOU!

1 0
možnosti
Foto

no jo, když já ani nevím, kdo se za Kabirem skrývá, moje informovanost je zoufalá;-(:-)

0 0
možnosti
Foto

Kdo by se za mnou měl skrývat...? Vždyť měřím asi dvacet cenťáků 8-o 

Ale jestli máte na mysli mou masérku a mýho fotografa a mýho kadeřníka a tiskovou mluvčí a ták, tak to je celkem velkej tým. To víte, mě by jeden člověk nezvládl, jsem dost činorodá myš :-)

1 0
možnosti
PC

Vítej zpět, Kabire ...

A já byla na veletrhu v pátek, škoda, tolik bych si byla přála Tě potkat...

0 0
možnosti
Foto

Díky, snad příště... ono je to totiž pro mě dost nebezpečný prostředí, protože kdybych spadl na zem, je v tom davu po mně. Tak jsem se tam v sobotu jen tak prokmitl ;-)

0 0
možnosti
Foto

:)) oddělení hororů .))

0 0
možnosti
Foto

To víte, pane Boháčku, každej se bojíme něčeho jinýho - vy kříže, já koček... ;-)

2 0
možnosti
Foto

Teda, Kabire, doneslo se mi, žes vzal nohy na ramena hned, jak jsi zjistil, že se blíží zájezd z Liberce. Marně jsme tě hledaly u stánku s knihami o sýru i u stánku s vínem. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Mně se zase doneslo, že když já asistoval u autorskýho čtení, byli Liberečáci ještě v nedohlednu... Co se stalo, Helenko? Autobus píchl, někdo zaspal nebo jste cestou byli hodit rajčetem po prezidentský standartě? ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz