Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kabire, zlato, ja z tech tvych recepisu dostavam hlad v kteroukoliv denni i nocni dobu! Vyzkousim, at muzu slintat nad necim realnym :o)

0 0
možnosti

definitivně vyzkoušíme. Díky, KabírkuV

0 0
možnosti

D18a39v63i20d 90K52r24á64l

29. 7. 2014 11:52

vypadá to náramně:-)

0 0
možnosti
Foto

Taky je! A nejčastější věta, co pak slyším, je: "...a proč jen jeden pro každýho??" ;-)

0 0
možnosti
Foto

No moment, já grilovanej nejsem! (zatim) ;-)

1 0
možnosti
Foto

Výborně jsi mi namasýroval chuťové buňky. R^

Jo, a tu čapku z alobalu bych si půjčil. Nějak se nám tu množí konspirační teorie...

1 0
možnosti
Foto

Jakože spadne Sputnik nebo tak něco, jo? :-)

0 0
možnosti
Foto

Kabire, nes.. , pardón, neštvi mě. Vys... vykašli se na ty recepty. Úžasně s tím boduješ. Ahoj myšáku;-D.R^V

0 0
možnosti
Foto

Teda to je slovník, Jiříku! Okamžitě si dejte lžíci rybího tuku!! ;-)

2 0
možnosti

Kabire, hermelínem nepohrdnu, to ne....ale maso je maso ;-)

1 0
možnosti
Foto

Maso... Maso...

Maso je jen maso, ale SÝR je SÝR!! ;-)

3 0
možnosti
Foto

Opět na prvním místě v zaujálech.

Gratuluji!

0 0
možnosti
Foto

Jé, pan Petřík! 

To mě těší, že mi pořád fandíte! R^

Tuhle jsem na vás intenzivně myslel, ale netroufl jsem si... Totiž takhle: Dostal jsem NÁPAD, ale sám na to nemám konekce. Ale vy jako ta šarže ve světě filatelie...?

Prosím mrkněte na tohle, kdyby vás to neobtěžovalo, a dejte echo, zda byste s tím dokázal něco udělat... Když ne vy, tak fakt nevím kdo... Udělalo by mi to fakt radost!

http://www.kabir.cz/fotokabir/ja-ji-chci-taky/

3 0
možnosti

L45e84o 33W88o21l28f

28. 7. 2014 19:14

Ústa se smějí.:-)

0 0
možnosti
Foto

Myš být rád. :-)

1 0
možnosti
Foto

Fíha, myšáku, tohle by stálo za vyzkoušení :)

0 0
možnosti
Foto

No jasně, taky ty recepty přeci dělám, aby podle nich lidi vařili, né aby se mi chechtali, jak vypadám v lidský kuchyni srandovně! (Každej rok si píšu Ježíškovi o kuchyňku pro Bárbí, ale zatím na to nereflektuje. Letos asi prubnu Santu.)

Takže kdy na to vlítnete? ;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS