Diskuse

Kabirovo léto

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tedy o plyšovém čuněti slyším poprvé.

R^KabireR^

1 0
možnosti
Foto

Já tenkrát taky. Ale to víte, já jsem takovej průkopník, to už je můj osud. Když jsem mohl bejt první myš na severním pólu, proč ne i první Plyšový čuně, žáno ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak snažil jsem se... dík ;)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné prožití léta

Karma Kabirovi R^

1 0
možnosti
Foto

Kabir děkuje Jaromírovi! R^

0 0
možnosti
Foto

Asi pošlu s Tebou na výlet našeho kocoura,Kabire:-)

PěknýR^

1 0
možnosti
Foto

No to je "báječnej" nápad! Šárko, neblázněte, já neberu na výlety ani tu naši kočku. Leda mě napadlo... zařídíme výlet pro naši kočku a vašeho kocoura, ať jedou spolu. A někam hodně daleko. A na dlouho. A pokud možno někam, kde psi loví kočky. Ať taky jednou viděj, jaký to je!!

0 0
možnosti
DV

D14a77v74i70d 88V17l68k

3. 9. 2015 14:33

Kabire ty jsi měl sakra lepší léto než já. Ale krásně jsi mi spravil náladu. A ty plavky, kam se na Tebe Leonardo hrabe!

2 0
možnosti
Foto

Tak to jste spravil náladu vy mně! Už dva roky se o to totiž s Leem přeme a on mi furt nechce věřit, že jsem v plavkách prostě krásnější než on. Takže díky díky za potvrzení, jdu ho vytisknout, nechat přeložit s kulatým razítkem a zejtra frčí spěšnou zásilkou do Hollywoodu R^

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, myšáku :) Myšná princezna mne odbourala :))

2 0
možnosti
Foto

Mě taky! Píseň "Rozvíjej se, sýrátko" se stala mým hitem letošního léta! R^

3 0
možnosti
PC

Kabire, vítej zpět! Moc jdi mi chyběl...

1 0
možnosti
Foto

Nebojte, Pavlo, já jsem něco jako hodně pomalej bumerang. Pořád se vracim ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS