Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kabire, tedy fotodokumentace z cesty super!

Ale ruku na srdce: vybrat si destinaci bez sýrečků a syrečků?! To je skoro nerozum:)))))

Ale jinak fakt pěkné!R^:-)

0 0
možnosti
Foto

To fotil Jarda! Jarda fotil pěkně, ale sám na žádný fotce bejt nechtěl...

A syrečky jsme vezli s sebou. Docela jsem se bál, jestli nás s nima pustí do letadla ;-D

1 0
možnosti

..jsem rád.... že Kabir píše....

2 0
možnosti
Foto

Jako ten vizour :D díky ;)

0 0
možnosti
Foto

J78a17n46a 37M97a93j11o32v40á

19. 11. 2015 21:47

:-)A já jsem si skoro jista, že tam ti Gatesovi někde MUSÍ bydlet

0 0
možnosti
Foto

Žejo?? Ty cizí jazyky jsou pro mě strašně matoucí. Tenkrát v Itálii jsem si zas připadal jak na srazu kotlíkářů, protože to tam bylo samá Porta. Ještě že my myši pískáme všude na světě stejně ;-)

0 0
možnosti
Foto

říká se "semka semgana" , myšáku :))

0 0
možnosti

Kabire, hezkej svetr. Kde já ho jenom viděl? :-P

1 0
možnosti
Foto

Asi v časopise Burda z dubna 1973 na téma Chic auf Yachten, odtamtud jsem okopčil vzor ;-) Ale pšššš...!!!

3 0
možnosti

Kabire, máš prímovej svetr, ten by se mi na plavbu taky hodil...R^

Nicméně coby známá lingvistická šťoura si neodpustím pozdvihnout oboč nad tou whiskEy ve Skotsku. Tento název s E výhradně v Irsku a USA, Skotové zásadně whisky...:-) To já jen, kdyby to čet nějaký Skot, aby tě neprotáhl pod kýlem.

2 0
možnosti
Foto

Chjo, já a angličtina, to je prostě boj - za der dý das jsem se nikdy nedostal...

Ale díky za technickou, Martino, jestli si někdy budu dopisovat s Bondem, aspoň se neztrapním R^;-)

0 0
možnosti

P38e66t39r 76U74h86e81r

19. 11. 2015 14:50

Kabir je úplně nejvíc nejlepší R^

1 0
možnosti
Foto

No, naše kočky by s vámi možná polemizovaly... :)))

0 0
možnosti

P27a79v38e40l 61V45é23b81r

19. 11. 2015 14:03

Eidam s tebou, Kabire. Scházel jsi mně...

0 0
možnosti
Foto

Eidam s vámi, Pavle, to víte, život dobrodruha je časově náročný. Kromě Skotska jsem byl ještě v Poličce a Čiernej pri Čope, ale ta loď mi přišla skoro nejzajímavější... :)

0 0
možnosti
Foto

dle oblečení soudím, že nevládlo zrovna nejteplejší počasí, dokonce si troufám tvrdit, že to bylo obráceně.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, Jaromíre, hádáte správně - nebyl jsem tam v červenci, ale v říjnu. Ale i tak to bylo prima. Slunko hřálo, whiskey hřála, kamna hřála - co víc si přát? ;)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS