Myšák Kabir

Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x

Myšák Kabir

Jak jsem učil koně číst

Tuhle na výletě jsem šel kolem jízdárny a podařil se mi parádní drezúrní kousek!

20.9.2014 v 19:16 | Karma: 17,23 | Přečteno: 701x | Diskuse| Fotoblogy

Myšák Kabir

Kabirův grilovaný hermelín

V sobotu mě přizvali na grilovačku. Prej: "Maso i zeleninu už máme, vymysli ještě něco." Říkal jsem si, co asi tak čekají, že vymyslí myš? No přeci sýr, né?

28.7.2014 v 11:30 | Karma: 21,59 | Přečteno: 1630x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Co je špatnýho na trollech…?

Poslední dobou jsem si všiml, že se tu píše ošklivě o trollech. Musím se jich důrazně zastat! Taky jednoho trolla znám, seznámil jsem se s ním letos v lednu a náááhodou...

18.7.2014 v 14:30 | Karma: 25,16 | Přečteno: 1930x | Diskuse| Fotoblogy

Myšák Kabir

Kabirova festivalová svodka

Sláva nazdar výletu, konečně jsem doma. Po týdnu na festivalu ve Varech bych potřeboval lázně... Tohle všechno jsem tam stihl:

14.7.2014 v 12:00 | Karma: 24,69 | Přečteno: 1526x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Kabirova Džaba

Téhle nepečené dobrotě říkám Džaba. Bacha, je to moc dobrý, ale pěkně kalorický!

2.7.2014 v 10:45 | Karma: 26,68 | Přečteno: 1916x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Kabirova ryba pod peřinkou

Tohle je návod pro všechny, kteří si myslí, že ryba je hnusná a zdárně se dá uvařit leda na grilu. (S čímž v zásadě souhlasím, až na tenhle recept!)

23.6.2014 v 11:15 | Karma: 23,26 | Přečteno: 1787x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Fotomatiné: Kabire, vař!

Vaření je moje hobby a už mi mockrát zachránilo život. To máte totiž tak: Vždycky, když udělám nějakej průšvih, rychle mažu do kuchyně a zachraňuju situaci u plotny.

13.6.2014 v 10:00 | Karma: 22,05 | Přečteno: 881x | Diskuse| Fotoblogy

Myšák Kabir

Kabir ve sklárně

Ježiš, to byla super exkurze! Ale myslím, že mí dvojnožci i místní zaměstnanci mají buď nervy ze železa, nebo omylem snědli nějaký prášky, že mě tam vůbec pustili...

9.6.2014 v 15:14 | Karma: 27,34 | Přečteno: 1719x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Kabir vaří Šubu!

Odmítám polemizovat o tom, jestli je šuba pokrm ruský nebo ukrajinský – ještě by z toho byl nějakej ozbrojenej konflikt! Mně na něj poslala recept Češka Šárka Medková, které tímto srdečně spasíbuju! Totiž, blagadarjů! Tyjo, co to melu - DĚKUJU!!

2.6.2014 v 13:30 | Karma: 25,07 | Přečteno: 2421x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Kabir vaří Chilli con carne

Chilli, čili takovej mexickej einopf, je další recept z mé oblíbené kategorie „Nedá mi to moc práce a přitom budu za hvězdu“ Jdeme na to, amigos?

24.5.2014 v 7:30 | Karma: 30,39 | Přečteno: 3766x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Kabir-knihomol

V sobotu lilo jako z konve. To prý je nejlepší počasí pro dobrou knihu, tak jsem si zašel na pražské výstaviště, abych se inspiroval, co frčí.

19.5.2014 v 9:15 | Karma: 19,68 | Přečteno: 860x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Fotomatiné: Kabirův máj

Kabir Hynek Mácha - Maj (ho tam dost)

13.5.2014 v 9:20 | Karma: 26,93 | Přečteno: 987x | Diskuse| Fotoblogy

Myšák Kabir

Jak jsem vařil podle Víta Kovandy

Vařím rád, a je to na mně, doufám, znát. Jak se otevře nějaká škola vaření nebo špajzka, jsem tam první. Do nového kursu vaření pana Kovandy tady na blogu jsem se tedy logicky okamžitě zapojil!

2.5.2014 v 12:00 | Karma: 24,13 | Přečteno: 1581x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Kabir cvičí jógu

Ano, vážení přátelé, i myš můžou bolet záda. Ačkoliv nehibernuju, jsem po tom několikaměsíčním válení na gauči ztuhlej jak prkno.

27.4.2014 v 9:30 | Karma: 15,02 | Přečteno: 690x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Kabirovy speciální kraslice

Sice nejsem holka, ale takový kraslice, jaký bych chtěl, jsem ještě nikdy nevykoledoval, tak jsem si řekl, že si je letos spáchám sám!

20.4.2014 v 10:00 | Karma: 27,74 | Přečteno: 2444x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Kabirovo Fotomatiné: Ha ha ha (vtipe, vylez)

Tuhle jsem seděl v parku na sluníčku vedle takové moc krásné slečny, která, co si budem povídat, dvakrát vesele nevypadala.

13.4.2014 v 9:00 | Karma: 23,03 | Přečteno: 903x | Diskuse| Fotoblogy

Myšák Kabir

Špicberky tentokrát s nečekaným koncem!

Na Severním pólu už jsem byl. Tentokrát bylo na čase být námořníkem - První českou námořnickou myší na Špicberkách. Posádka vyrazila už před nějakýmy týdny z polského Štětína a já jsem ji dohonil letadlem přímo na Špicberkách, kde jsem se také nalodil. Na tuhle plavbu jsem se těšil půl roku. Že budu doma ale třetí den, to by mě ani v myším snu nenapadlo.

25.9.2013 v 13:04 | Karma: 17,32 | Přečteno: 827x | Diskuse| Cestování

Myšák Kabir

Kabir včelařem

Bylo na čase vypadnout zase jednou ze spižírny, přiučit se něčemu novému a zároveň prožít nějaké nové dobrodružství. Chvíli jsem přemýšlel, kam vyrazím a pak zavolal včelař Josef Hruška. A protože jsem v životě včelí žihadlo na vlastní oči neviděl a med miloval skoro, ale jenom skoro jako ementál, tak jsem neváhal a vyrazil do včelína stáčet med.

5.8.2013 v 9:45 | Karma: 17,31 | Přečteno: 552x | Diskuse| Hobby

Myšák Kabir

Kabirovy festivalové minutky

Už z těch filmů blbnu. Když na mě někdo mluví, koukám mu na břicho a čekám, že se tam začnou objevovat titulky. Čtu i španělské titulky pod českými filmy, ačkoliv španělsky vůbec neumím!

2.7.2013 v 8:47 | Karma: 10,55 | Přečteno: 284x | Diskuse| Společnost

Myšák Kabir

Kabirovy festivalové minutky

Včera jsem si dal oddechovku a strávil den v parku. Měl jsem rande se svými starými (ježíš, holky, pardon!) známými Tinou a Štěpánkou.

30.6.2013 v 11:25 | Karma: 14,29 | Přečteno: 510x | Diskuse| Společnost

Myšák Kabir

Kabirovy festivalové minutky

....já jsem hrál, ty jsi hrál, my jsme hráli na cimbál, my jsme hráli na cimbály, všechny myši tancovaly... Pardon! Jsem ještě myš-lenkami u včerejšího zahajovacího večera! Pan Travolta nám podupal ten krásnej novej červenej koberec, ani se nepřezul, pak vybouchla obloha mnoha barvami a všichni začali STRAŠIDELNĚ PAŘIT!!

29.6.2013 v 8:56 | Karma: 13,35 | Přečteno: 443x | Diskuse| Společnost

Myšák Kabir

Už jste se někdy koupali na Špicberkách?

V momentě, kdy jsem doma tahal svůj vypraný červený svetr ze šňůry, abych ho zase uložil na zimu, tak mě napadlo, že jsem se vlastně nepochlubil, jak jsem se v něm koupal. To bylo ještě před dobytím Severního pólu, v době, kdy jsem měl ještě obě svoje uši, v době, kdy jsem dobíhal polárníka pana Jakeše, který už byl na cestě. Sehnal jsem tyhle sympatické kluky, co měli stejnou cestu, akorát já měl namířeno na Severní pól a oni na plovárnu na Špicberky.

21.5.2013 v 13:15 | Karma: 14,39 | Přečteno: 589x | Diskuse| Cestování

Myšák Kabir

Jak jsem jel v únoru na čundr

Chtěl jsem být jak Kevin Costner a tancovat s vlky. Chtěl jsem vypadat aspoň na dva dny jako Vinnettou. Chtěl jsem vyzkoušet, jak spí pravý indián a splnit si sen a putovat s bizony prérií. Blbost - doma už to se mnou nemohli vydržet, tak mě šoupli na víkend do přírody. Prý ať si trochu zchladím hlavu a taky, abych si pak vážil toho,co mám doma. Upřímně, jediný co jsem pak postrádal byla lednička, ale to jsem jim samozřejmě neřekl.

5.2.2013 v 20:30 | Karma: 22,88 | Přečteno: 924x | Diskuse| Fotoblogy

Myšák Kabir

Kabirovy bramboplacky

Doma mi snížili od novýho roku kapesný. Na víkend místo do Rakouska jedu pod širák. Tak co uvařit, abych moc tématicky nevybočoval? Rozhlídl jsem se po kuchyni a jediný, co jsem našel byly čtyři uvařené brambory, co zbyly od večeře. Tak sem s nima...

4.2.2013 v 19:32 | Karma: 18,21 | Přečteno: 821x | Diskuse| Hobby

Myšák Kabir

Kabirův tvarohový dort!

Tenhle recept a fotky vznikaly jednu zimní sobotu. Za mrazu, za jekotu dětí a při finální volbě hlavy státu. Takže je vůbec s podivem, že všechno vyšlo a ještě zůstalo na přidání.

30.1.2013 v 12:35 | Karma: 25,21 | Přečteno: 1425x | Diskuse| Hobby