Myšák Kabir

Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x

Myšák Kabir

Kabirovy festivalové minutky

....já jsem hrál, ty jsi hrál, my jsme hráli na cimbál, my jsme hráli na cimbály, všechny myši tancovaly... Pardon! Jsem ještě myš-lenkami u včerejšího zahajovacího večera! Pan Travolta nám podupal ten krásnej novej červenej koberec, ani se nepřezul, pak vybouchla obloha mnoha barvami a všichni začali STRAŠIDELNĚ PAŘIT!!

29.6.2013 v 8:56 | Karma: 13,35 | Přečteno: 443x | Diskuse| Společnost

Myšák Kabir

Už jste se někdy koupali na Špicberkách?

V momentě, kdy jsem doma tahal svůj vypraný červený svetr ze šňůry, abych ho zase uložil na zimu, tak mě napadlo, že jsem se vlastně nepochlubil, jak jsem se v něm koupal. To bylo ještě před dobytím Severního pólu, v době, kdy jsem měl ještě obě svoje uši, v době, kdy jsem dobíhal polárníka pana Jakeše, který už byl na cestě. Sehnal jsem tyhle sympatické kluky, co měli stejnou cestu, akorát já měl namířeno na Severní pól a oni na plovárnu na Špicberky.

21.5.2013 v 13:15 | Karma: 14,39 | Přečteno: 589x | Diskuse| Cestování

Myšák Kabir

Jak jsem jel v únoru na čundr

Chtěl jsem být jak Kevin Costner a tancovat s vlky. Chtěl jsem vypadat aspoň na dva dny jako Vinnettou. Chtěl jsem vyzkoušet, jak spí pravý indián a splnit si sen a putovat s bizony prérií. Blbost - doma už to se mnou nemohli vydržet, tak mě šoupli na víkend do přírody. Prý ať si trochu zchladím hlavu a taky, abych si pak vážil toho,co mám doma. Upřímně, jediný co jsem pak postrádal byla lednička, ale to jsem jim samozřejmě neřekl.

5.2.2013 v 20:30 | Karma: 22,88 | Přečteno: 924x | Diskuse| Fotoblogy

Myšák Kabir

Kabirovy bramboplacky

Doma mi snížili od novýho roku kapesný. Na víkend místo do Rakouska jedu pod širák. Tak co uvařit, abych moc tématicky nevybočoval? Rozhlídl jsem se po kuchyni a jediný, co jsem našel byly čtyři uvařené brambory, co zbyly od večeře. Tak sem s nima...

4.2.2013 v 19:32 | Karma: 18,21 | Přečteno: 821x | Diskuse| Hobby

Myšák Kabir

Kabirův tvarohový dort!

Tenhle recept a fotky vznikaly jednu zimní sobotu. Za mrazu, za jekotu dětí a při finální volbě hlavy státu. Takže je vůbec s podivem, že všechno vyšlo a ještě zůstalo na přidání.

30.1.2013 v 12:35 | Karma: 25,21 | Přečteno: 1425x | Diskuse| Hobby

Myšák Kabir

Kabirův Kančí Kuláš

Byl jsem po vánocích přejedenej. DPH se zase zvedlo a obchody začaly zdražovat. Opět mi bylo přiškrceno kapesný. Nezbývalo nic jiného než vyrazit do mrazáku a podívat se, co tam ještě z dob blahobytu zbylo. A ejhle - KANEC!

10.1.2013 v 21:21 | Karma: 14,85 | Přečteno: 843x | Diskuse| Hobby

Myšák Kabir

Novoroční předsevzetí!?

Silvestra jsem řádně oslavil a odtrhl nový list v kalendáři. Nadechl se novoročního vzduchu a dal dohromady předsevzetí na nový rok 2013.

2.1.2013 v 22:54 | Karma: 12,50 | Přečteno: 718x | Diskuse| Osobní

Myšák Kabir

Kabir peče originální vánočku!

Asi si budete myslet, že jsem takový "vypečený" bloger, ale ty vánoce mi nedaly abych se do pečení nepustil. Ale slibuji, že po vánocích začnu řešit otázky světového míru, blbé nálady a ruzných dalších N(n)ečasů:-) Tedy kdo ještě nemáte vánočku, skočte do spíže, zahřejte troubu a klikněte na ... -->

23.12.2012 v 21:25 | Karma: 17,21 | Přečteno: 1102x | Diskuse| Hobby

Myšák Kabir

Pane prezidente, hlásím se do služby!

Chtěl bych se s Vámi podělit k závěru roku o můj starší fotoblog. Kamarádům se líbil, tak snad i Vám. Pamatujete jak byl pan prezident v nesnázích? Nabídl jsem mu své služby. Z hradu se mi zatím nikdo neozval - tak pokud ne teď, tak doufám, že si to přečte alespoň budoucí prezident...

16.12.2012 v 20:56 | Karma: 14,78 | Přečteno: 1387x | Diskuse| Politika

Myšák Kabir

Včely nebo vosy?

Nikdy nevím, jestli včely nebo vosy. Ale jedno vím jistě. Kdybych nebyl plyšová myš, tak bych byl určitě včelař. Nosil bych speciální klobouk, dýmák a od rána do večera se motal kolem úlu a kličkoval mezi žihadly. Navíc bych mohl svým kuchařským umem knockoutovat samotnou královnu.

14.12.2012 v 8:51 | Karma: 14,89 | Přečteno: 904x | Diskuse| Hobby

Myšák Kabir

Kabirův bramborový salát

Nevím jestli to máte stejně, ale bramborový salát mi chutná většinou ten domácí. Ten, na který jsem zvyklý už od dob dědy starého myšáka. Jestli tedy máte svůj recept - tak si nekažte vánoce a přeneste se opět do dětství. Jestli ale ještě nemáte svého bramborového favorita, tak neváhejte ani minutu.

12.12.2012 v 22:10 | Karma: 18,82 | Přečteno: 1307x | Diskuse| Fotoblogy