Osobní

Kabir

Expedice SEVERNÍ PÓL, část II. - Příprava a odjezd

Našel jsem průvodce - pravého polárníka. Veme si mě na krk, ale má to jeden háček. Výprava už odjela a je momentálně na Špicberkách. Jestli prý ale trochu popoběhnu, tak na mě počkají. Hned dopoledne jsem začal s tréninkem. Udělal jsem dva kliky - samozřejmě na kolenou a pak si na chvíli vlezl do mrazáku. Po obědě jsem si dal šlofíka,pak hodil klíče k sousedovic mourovatý Líze a mazal na letiště.

3.5.2013 v 18:00 | Karma článku: 12.24 | Přečteno: 545 | Diskuse

Kabir

Expedice SEVERNÍ PÓL, část I. - Nápad

Začalo to úplně nevinně. Tak, jak to vždycky začíná....A jestli někde umrznu, tak za to bude moci ta zatracená bábovka.

3.5.2013 v 8:47 | Karma článku: 12.48 | Přečteno: 500 | Diskuse

Kabir

Kabirův perník od baby tchýně

Hledal jsem něco rychlýho, dobrýho a aby to bylo na zub. Nalistoval jsem ve svém myším kuchařském lexikonu recept, který nese název Perník od baby tchýně. Už ani nevím, čí tchýně to byla a jestli to byla opravdu baba, nebo to bylo jenom preventivní označení. Každopádně jedno se jí musí nechat - o pečení perníku určitě něco věděla!

23.4.2013 v 11:40 | Karma článku: 25.21 | Přečteno: 2421 | Diskuse

Kabir

Karlovy Vary - tentokrát v županu!

Byla neděle ráno. Byl jsem v županu a doma jsem uzavřel při snídani sázku, že se za celý den z toho županu nesvlíknu a přesto vyrazím mezi lidi. Chvíli jsem tedy musel přemýšlet, kde bych splynul s davem, ale dlouho jsem si hlavu nelámal a volba padla na Karlovy Vary. Teď už jsem jenom potřeboval nějaké místní domorodce, kteří si mě vemou na krk a pokorzují se mnou v županu po promenádě.

16.4.2013 v 8:57 | Karma článku: 20.46 | Přečteno: 899 | Diskuse

Kabir

Kabirův buřtguláš

Už delší dobu jsem měl chuť mít na sporáku velký hrnec a pár dní pak nevařit. Svoje přání jsem si tedy splnil. Někdy stačí málo. Říkejme tomuto týdnu pracovně tedy BUŘTGULÁŠOVÝ TÝDEN. A protože je dnes pondělí, tak se mě prosím v pátek hlavně neptejte na buřtguláš.

11.4.2013 v 9:53 | Karma článku: 21.28 | Přečteno: 1092 | Diskuse

Kabir

Kabirův výlet na Skalku

Venku bylo šedivo, mrzlo a trochu padal sníh - znáte to, prostě den jako každý jiný už od Vánoc. Na rozdíl od psí zimy venku, bylo doma nádherné teplo, z trouby se linula vůně právě upečené bábovky a zrovna běžel nějaký zajímavý dokument v televizi. Tak co tvrdnout doma? Z lednice jsem čmajznul zbytek eidamu od snídaně a vyrazil ven.

5.4.2013 v 13:58 | Karma článku: 17.73 | Přečteno: 761 | Diskuse

Kabir

Kabirův vaječný salát

Vsadím se, že je to všude stejný. Nejdříve všichni kupují vejce jak diví, pak je barví, rozdávají, koledují a nakonec nevědí co s nimi. A pokud by někdo koledoval stejně hamižně jako já a teď měl přebytek, tak si může udělat třeba vajíčkový salát.

3.4.2013 v 13:57 | Karma článku: 19.55 | Přečteno: 1022 | Diskuse

Kabir

Jak jsem si ušmodrchal pomlázku

Jsem sice myš, ale tradice držím. Zvlášť, když si budu konečně moci v pondělí vyřídit účty s angorskou Lízou od vedle.

28.3.2013 v 10:35 | Karma článku: 17.82 | Přečteno: 608 | Diskuse

Kabir

Kabirův velikonoční beran

Za týden jsou tady Velikonoce a já od rána přemýšlel, kam jsem vloni dal formu na berana. Už jsem byl snad všude. Ve sklepě, na půdě, dokonce i u sousedů v chlívku. Nikde nic. A kde myslíte, že jsem ho nakonec našel? No samozřejmě, ve skříni pod dřezem. Klábosil tam s formou na bábovku. Zrovna probírali, na kolik stupňů to má kdo rád v troubě...

26.3.2013 v 13:55 | Karma článku: 26.69 | Přečteno: 2040 | Diskuse

Kabir

Kabirův jablečňák s pudinkem

Jestli něco mám rád, samozřejmě vedle ementálu, tak jsou to jablka. Ale nerad je chroupu takříkajíc natura - možná proto, že je neudržím v tlapě a stále je honím někde po zemi. Znáte to, pak je to plný chlupů a já nevím, čeho ještě. Mám je rád nakrájený, uvařený, sladký s pudinkem. Tak jsem naslinil prst a nalistoval svoji myší encyklopedii vaření....a na stránce 353 jsem objevil tento recept.

22.3.2013 v 11:33 | Karma článku: 23.10 | Přečteno: 1062 | Diskuse

Kabir

Kabirův pečený česnek Čeněk

Hledal jsem ve sklepě hmoždinky a nějaký ten šroubek. Místo toho jsem ale našel česnek a hned mě vzaly chutě. Na hmoždinky jsem zapomněl eins-zwei a šel rovnou zase nahoru do kuchyně zapnout troubu. Ať si ty hmoždinky pak najde někdo jinej.

19.3.2013 v 9:58 | Karma článku: 19.57 | Přečteno: 1057 | Diskuse

Kabir

Kabirovo domácí pivo

Měl jsem žízeň. V lednici jsem našel jenom sirup a takový to oschlý kolečko po láhvi, která tam už pár dní není. Poslední flaška piva stojí prázdná vedle koše a večerka, která má otevřeno 453 dní v roce, dneska zavřela. Nezbylo mi tedy nic jinýho, než si po myším pomoci sám.

13.3.2013 v 12:53 | Karma článku: 20.34 | Přečteno: 1063 | Diskuse

Kabir

Kabirovo desatero českého nákupčího

Odpoledne jsem byl nakoupit a nestačil jsem se divit, co tam všichni hráli za hru. Vůbec jsem se nechytal. Byl jsem úplně mimo.

12.3.2013 v 8:00 | Karma článku: 20.96 | Přečteno: 1215 | Diskuse

Kabir

Kabirovy Mafíny

Znáte to, když vás občas honí mlsná? Mě toho rána dokonce vyhnala i z postele. Honila mě celý dopoledne. Po obědě už jsem to nevydržel, utřel slinu a stáhnul zástěru ze sušáku a šel jsem s tím něco udělat. Já ti dám ty mlsnoto! Mafiny na tebe!

8.3.2013 v 10:19 | Karma článku: 19.07 | Přečteno: 856 | Diskuse

Kabir

Sněženky, Machři a Kabir

Měl jsem svetr. Měl jsem lyže. Svetr mi byl tak akorát a lyže jsem obul jenom dvakrát cvičně v obýváku. Bylo na čase vyrazit na svah a teorii přeměnit na praxi. I za cenu, že to bude bolet a možná mi zase někde prdne šev.

6.3.2013 v 9:47 | Karma článku: 21.87 | Přečteno: 862 | Diskuse

Kabir

Jak jsem si vsadil na šneka

Už jste si někdy vsadili na šneky? Né? Tak to jednou vyzkoušejte. Pokud stojí nečekaná návštěva už za dveřmi a předstírá šoupání nohou o rohožku. Nezoufejte! Vsaďte se, že máte stále ještě čas.

4.3.2013 v 13:29 | Karma článku: 19.49 | Přečteno: 884 | Diskuse

Kabir

Jak jsem si zahrál s kapelou!

Už konečně vím, co znamená ROZJET TO nebo HRÁBNOUT POŘÁDNĚ DO STRUN. Konečně jsem měl možnost se taky jednou vyškrábat na podium a odehrát celý koncert s kapelou. Už nejsem obyčejnej, šedivej, plyšovej - už jsem taky hudební.

28.2.2013 v 14:53 | Karma článku: 11.66 | Přečteno: 497 | Diskuse

Kabir

Kabirovy lyže - pohled do zákulisí

Jestli jste si někdy mysleli, že malá plyšová myš nemůže mít svoje lyže, tak jste se spletli, stejně tak jako já. Je úžasný mít v týhle době kolem sebe lidi, kteří něco umí a když se do něčeho zaberou a řeknou, že to musí jít, tak to dotáhnou až do konce. A já jim všem, kteří na tom pracovali mockrát děkuju a slibuju, že se pokusím je nezlomit hned při prvním sjezdu.

25.2.2013 v 8:06 | Karma článku: 18.05 | Přečteno: 635 | Diskuse

Kabir

Kabirolosos s hráškovým pyré

Nejsem moc na ryby, ale lososa můžu pořád. Vždycky tak trochu tajně věřím na zlatou rybku a její tři přání - co vy víte? Co kdyby jednou...Než ji budu dávat třeba do trouby? Dvě přání už mám připravený a to třetí bych určitě vypotil taky.

19.2.2013 v 11:59 | Karma článku: 17.53 | Přečteno: 854 | Diskuse

Kabir

Kabir prodává prošoupaný plavky!

Vím, že je léto ještě za horama, ale přeci jenom - jsem rád, když jsem připravenej. James Bond prodal plavky za 1.35 milionu korun - šmankote! Po téhle zprávě jsem ani minutu neváhal a šel jsem najít ty svoje. A pokud bude zájem, tak je hodím do placu taky.

18.2.2013 v 6:43 | Karma článku: 18.02 | Přečteno: 882 | Diskuse
Počet článků 97 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1155
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím. Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“ Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň. Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir! Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz