Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kabir-knihomol

V sobotu lilo jako z konve. To prý je nejlepší počasí pro dobrou knihu, tak jsem si zašel na pražské výstaviště, abych se inspiroval, co frčí.

Hned za vstupem mi udělali hroznou radost - víte, co je to za knížku? To je Na cestách s Kabirem. Vydalo ji saudskoarabské nakladatelství Halí, Belí & Zelí v loňském roce a byl to bestselller! Na české vydání stále čekám, všichni nakladatelé se o ni perou a je těžký rozhodnout se, komu ji svěřit...

 

Sekci knižních horrorů jsem jen s písknutím proběhl. Óóó, ta hrůza!!!

 

Červená knihovna is not dead!

 

Taky jsem se mihl u stánku blogu iDnes a dal si s paní Fuchsovou přátelák v páce.
Oni teda tvrdí, že jsem jí pomáhal se žebříkem, ale my s paní Fuchsovou víme svý ;)

 

Ale hlavně jsem hledal cestopisy. Páni, to je inspirace! Tady jsem ještě nebyl, a tady taky ne, a tady...

 

Kartografie Praha - moje oblíbený nakladatelství! Kde bych bez nich byl?
Doteď bych bloudil po Boubíně...

 

No a od průvodců po planetě...

 

...jsem se pomalu propracoval k průvodcům kulinářským! 

 

Jé, francouzská kuchařka, tu hrozně nutně potřebuju!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A tuhle italskou taky!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A tuhle indickou od Pušpeše Panta úplně nejvíc! Doufám, že tam je sekce Vaříme indicky na indukci.

 

Ho hó, nakládačka!!

 

Jo a ryby, raky, saky a paky.

 

Tohle jsem nepochopil: Co znamenají naše nutkavé chutě a jak je překonat.
Proč bych jako měl?

  

Aha, protože je to droga. No, tak to snad radši zůstanu závislák! 

 

Ještě jsem nakoukl do jednoho přednáškového sálu, ale díky všem těm knížkám jsem musel urychleně domů do lednice, takže ze vzdělávání zase nic nebylo... 

 

Ale můžu říct - nebo kniha to řekne za mě:
Byl jsem při tom! 

 

Autor: Myšák Kabir | pondělí 19.5.2014 9:15 | karma článku: 19,68 | přečteno: 860x
  • Další články autora

Myšák Kabir

Kabir v Potkaním Klokánku

Jo jo, i nás hlodavce občas stihne krutej osud. Naštěstí, jak jsem se tuhle dozvěděl, existuje zařízení Potkaní Klokánek. Pomáhá týraným, zanedbaným, opuštěným nebo jinak ohroženým potkanům. No tak tam se musím pozvat, žejo!

7.12.2015 v 14:54 | Karma: 22,72 | Přečteno: 711x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Kabirovo skotačení ve Skotsku

Johohó, jsem námořník! Tuhle mi totiž přišel mail: „Milý Kabire, mám pro tebe na mé plachetnici Kitmar volné místo na plavbě podél západního pobřeží Skotska.Vyplouvá a končí se v marině Largs, 40 km od Glasgow. Jel bys? Jarda"

19.11.2015 v 13:48 | Karma: 19,39 | Přečteno: 543x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Kabirovo léto

Zdravím, přátelé myšího zpravodajství! Dneska jsem pro vás připravil takovej souhrn svejch letních zážitků. ... no prostě se chci vytahovat, no!

3.9.2015 v 14:15 | Karma: 22,23 | Přečteno: 673x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Což takhle dát si špe... káčky?

Řekli jsme si jednou a shodli se, že to není špatnej nápad. ... Dobrá, bylo to trochu jinak, přiznávám.

13.8.2015 v 8:19 | Karma: 17,58 | Přečteno: 586x | Diskuse| Ostatní

Myšák Kabir

Festival pohledem myší

Vzzzznn... Filmovej festival se prohnal Varama! Já tu byl letos už potřetí, ale bylo to pro mě nový. Jednak jsem z týmu hostů přešel do mančaftu domácích, navíc jsem byl hostitel. Frodo byl na všechno zvědavej jakó... jakó... myš!

14.7.2015 v 14:21 | Karma: 22,80 | Přečteno: 1120x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nevěřte lžím a pomluvám, obhajuje Babiš neúčast na jednání o důchodech

23. dubna 2024  14:49,  aktualizováno  15:43

Poslanec a šéf ANO Andrej Babiš na svém účtu na sociální síti X zveřejnil video, ve kterém...

Zesílíme útoky na sklady západních zbraní, část jsme ukořistili, uvedl Šojgu

23. dubna 2024  15:21

Sledujeme online Ruská armáda zesílí útoky na ukrajinská skladiště, ve kterých jsou uložené zbraně dodávané Západem....

Konec uhlí do roku 2030 nestíháme, stát transformaci brzdí, míní Topolánek

23. dubna 2024  15:20

Pro transformaci a dekarbonizaci energetiky nebude tolik peněz, kolik se očekávalo, a změny...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval nožem

23. dubna 2024  15:03

Policisté zadrželi ve škole v Tachově mladého muže, který nožem vyhrožoval dvěma lidem. Při...

  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz