Kabirovy Mafíny

Znáte to, když vás občas honí mlsná? Mě toho rána dokonce vyhnala i z postele. Honila mě celý dopoledne. Po obědě už jsem to nevydržel, utřel slinu a stáhnul zástěru ze sušáku a šel jsem s tím něco udělat. Já ti dám ty mlsnoto! Mafiny na tebe!

Na mafíny budete potřebovat tenhle plech a tyhle papírové košíčky. Kdo to nenajde doma, tak to skočí koupit a kdo je línej jako já, zazvoní u sousedky. Samozřejmě se mile usměje a slíbí pár kousků za zápůjčku.

 

Na 12 ks mafínů si připravte 85 g másla, 2 vejce, 200 ml mléka, 140 g cukru krupice, 1/2 sáčku vanikového cukru, 250 g hladké mouky, 1 lžička prášku do pečiva, 2 jabka, pekanové ořechy nebo jiné, které máte po ruce. No a na závěr trochu čokolády, něco rozkrájet a něco do pusy.

 

Rozehřejte máslo a ať vás ani nenapadne zkoušet moji hru - Jak dlouho se vydržím držet hrnce, než se mi začnou pálit chlupy.

 

Vejce promíchejte s mlékem a rozpuštěným máslem. Přidejte cukr a vanilkový cukr.

 

Oloupejte si dvě jablka.

 

Nespadněte do koše jako já, jinak budete mít v chlupech i jiné věci než blechy.

 

Jablka nakrájejte na menší kousky.

 

Čokoládu taky nakrájejte na menší kousky a ty velké vkládejte pozvolna do pusy.

 

Do další mísy si připravte mouku s kypřícím práškem. Druhou mísu, kde máte smíchaná vajíčka s mlékem a máslem vlijte do mísy s moukou. A pak to krátce promíchejte.

 

A teď je to na vás a vaší fantazii. Já jsem fantazii zase jednou musel krotit. Dolu jsem dal trochu těsta, posypal jsem to jablkama a trochou čokolády a nechal jsem si tam trochu místa...

 

Pak jsem přidal zase trochu těsta a nahoru jsem šoupnul oříšky nebo čokoládu. Pozorným očím neujde, že jsem si zvládnul kydnout pod levou packu.

 

Asi tak nějak...

 

Takhle vypadal celý plech...

 

Když se nikdo nedíval, tak jsem na chvíli natáhl záda. Dělám to vždycky, když stojím dlouhou v kuchyni... Jestli to neděláte, měli byste brzo začít.

 

Mafíny jsem šoupnul do trouby. Dal jsem jim 30-35 min na 180°C a šel jsem se mrknout, co dělaj ostatní.

 

Takhle to vypadalo, když jsem to vytáhl z trouby. Jsem rád, že jsem na fotce rozmazanej. Nevzal jsem si chňapky a tak se ještě vzpamatovávám z toho nepopsatelného tepla.

 

Čepici jsem odhodil, přesně tak, jak to mám odkoukáno z filmu a ještě jsem k tomu provokativně hvízdnul. A nádobí? To ať se umeje!

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Myšák Kabir | pátek 8.3.2013 10:19 | karma článku: 19,07 | přečteno: 856x
  • Další články autora

Myšák Kabir

Kabir v Potkaním Klokánku

7.12.2015 v 14:54 | Karma: 22,72

Myšák Kabir

Kabirovo skotačení ve Skotsku

19.11.2015 v 13:48 | Karma: 19,39

Myšák Kabir

Kabirovo léto

3.9.2015 v 14:15 | Karma: 22,23

Myšák Kabir

Festival pohledem myší

14.7.2015 v 14:21 | Karma: 22,80