Kabirův velikonoční beran

Za týden jsou tady Velikonoce a já od rána přemýšlel, kam jsem vloni dal formu na berana. Už jsem byl snad všude. Ve sklepě, na půdě, dokonce i u sousedů v chlívku. Nikde nic. A kde myslíte, že jsem ho nakonec našel? No samozřejmě, ve skříni pod dřezem. Klábosil tam s formou na bábovku. Zrovna probírali, na kolik stupňů to má kdo rád v troubě...

Na jednoho velikonočního berana budete potřebovat: formu - spodek i svršek - na žolíky v téhle hře zapomeňte. 1/2 hrnku práškového cukru, 1/2 hrnku polohrubé mouky, 1/2 prášku do pečiva, 1/2 hrnků mletých ořechů, 3 vejce a dvě lžíce vlažné vody (ty na fotce nejsou - potom, co se mi to pětkrát vylilo, jsem toho radši nechal).

 

Nezapomeňte po dobu přípravy a pečení si uvázat mašli. Píšu uvázat - ne hodit!

 

Vejce s cukrem vyšlehejte do husté pěny.

 

Asi tak nějak...

 

Formy vymažte máslem a vysypte hrubou moukou. Doporučuju to dělat nad dřezem, jinak si půjdete rovnou pro lux, jako já a vyslechnete si věty, které tady radši ani psát nebudu.

 

Do hustě vyšlehané pěny vmíchejte mouku, prášek do pečiva a ořechy.

 

Těsto nalijte do formy. A tady pozor, pořádně mu to rozetřete i do uší. Vím o čem mluvím, tedy píšu, tak dejte na mou radu, jinak budete muset na závěr improvizovat jako já. Formu přikryjte druhým dílem a šoupněte ho na 180°C na 45 minut do trouby.

 

Předal jsem mu mašli - upřímně jsem byl rád, že jsem se ji zbavil. Posypal jsem ho cukrem a do očí jsem mu vtlačil dvě rozinky, aby také konečně prozřel. Ale měl jsem takový pocit, že ať mu vyprávím co chci, tak mě neslyší. Jak by taky mohl? Chudák byl bez uší.

 

Pamatujte - každý problém má řešení. A já to přece kvůli dvoum beraním uším nebudu péct znovu....

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Myšák Kabir | úterý 26.3.2013 13:55 | karma článku: 26,69 | přečteno: 2040x
  • Další články autora

Myšák Kabir

Kabir v Potkaním Klokánku

7.12.2015 v 14:54 | Karma: 22,72

Myšák Kabir

Kabirovo skotačení ve Skotsku

19.11.2015 v 13:48 | Karma: 19,39

Myšák Kabir

Kabirovo léto

3.9.2015 v 14:15 | Karma: 22,23

Myšák Kabir

Festival pohledem myší

14.7.2015 v 14:21 | Karma: 22,80