Ajša od popelnic a fotky ze zákulisí

20. 08. 2013 12:09:43
Zabalil jsem baťoh do Tater a stavil se ještě v koupelně popřát hezký víkend. Než jsem ale stačil doříct END, tak po mě skočila. Chytla mě opět pod krkem a už to zase jelo. Probral jsem se s vyraženým dechem někde mezi pelechem a miskou na vodu. Dobře dobře, milá slečno od popelnic. Měl jsem připravený krásný fotky, ale když ty takhle, tak tam šoupnu ty ze života, ať všichni vidí...

1_img_9154.jpg

A to je ještě ta lehčí varianta. Na fotoskladě mám ještě lepší kousky, ale nechtěl jsem si ,,zaneřádit,, svůj blog.

2_img_9190.jpg

Naštěstí všechno dobře dopadlo a nemuseli jsme volat topenáře, aby odříznul topení.

3_img_9192.jpg

Ještě si k tomu představte, jak do té trubky vrčela - samozřejmě vyděsila maximálně sama sebe.

4_img_9200.jpg

Bohužel nemůžu zprostředkovat zvukový záznam, který následuje po vyluxování misky.

5_img_9332.jpg

No a když ji to chytne, nezná hranice. Někdy to vypadá, že sundá i všechny obkladačky ze zdi.

6_img_9300.jpg

No tak dobře, jsou i chvíle, kdy jí odpustíte i ten orvaný ručník nebo louži jako Bajkal.

7_img_9316.jpg

První týden spolu máme za sebou. A já jenom doufám, že nikoho ani nenapadne mě s ní nechat samotnýho doma.

Jak Kabir k Ajše přišel a celý smutný příběh se šťastným koncem najdete ZDE.

Autor: Kabir | úterý 20.8.2013 12:09 | karma článku: 23.04 | přečteno: 1403x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Jihlava

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Počet článků 97 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1155
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím. Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“ Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň. Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir! Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...