Co je špatnýho na trollech…?

18. 07. 2014 14:30:00
Poslední dobou jsem si všiml, že se tu píše ošklivě o trollech. Musím se jich důrazně zastat! Taky jednoho trolla znám, seznámil jsem se s ním letos v lednu a náááhodou...


To bylo totiž tak: Jedna paní povídala, že prej jsou takový zajímavý kameny, co se jmenujou viklany. Tak jsem se k jednomu vypravil a čekalo tam na mě takový překvápko, že jsem chvíli myslel, že to nepřežiju! Vyhlídl jsem si viklan Dominik poblíž vísky Rybničná. Když jsem tam šel, mrzlo, že by někoho praštil, nikde ani noha, dokonce ani kopýtko, no prostě já sám a sám v krajině.


O to nečekanější bylo, že jsem u viklanu zahlídl, jak se tam někdo nemotorně motá a temně u toho mručí. Zježil se mi plyš po celým těle a radši jsem se kryl.


Asi jsem se nekryl moc dobře, protože si mě to hned všimlo a vypravilo se to ke mně. Byla ve mně malá dušička a smrček, kterým jsem se původně chtěl maskovat, jsem radši hned operativně použil jako mírovou ratolest.


Když to ke mně přišlo, málem jsem hrůzou omdlel: Troll! Teď určitě vytáhne z kapsy kyj, udělá ze mě placku a tu si opeče na ohni k večeři!! Jenže troll mručel docela přátelsky a zvědavě mě očuchával. Chvílema dost prekérka, ale snažil jsem se neošívat, abych ho nepopudil.


Pak jsem si vzpomněl, co říkávala naše bábi: Když jdeš někam na návštěvu, nechoď s prázdnou a oni tě přivítají s otevřenou náručí. No jo, jenže kde tam vzít nějakej prezent? Nezbylo mi než zaimprovizovat a nabídl jsem trollovi kámen, kterej ležel opodál. Udělal mu obrovskou radost, celej z toho šťastně funěl. Ještě že mají trollové tak nevyvinutý intelekt – těch šutrů se tam totiž všude válela spousta...


Troll byl dárkem tak dojatej, že se se mnou hned rozhodl skamarádit. Ale kámošit s trollem je dost fuška, řeknu vám. Ten když vás veme kolem ramen, máte pocit jak ve svěráku...


...a když vás poplácá po hlavě, div vás nezarazí do země. No prostě něco jako wrestling.


Tu těžkotonážní tykačku jsem ale nakonec přežil bez zlomenin a troll mi nejenže dovolil zapózovat na svým viklanu, ale dokonce mě na něj ochotně vysadil!


No a co že to vlastně ten viklan je? Takovej obří balvan, přes tři metry dlouhej, dva metry vysokej a metr a půl na šířku. Díky turistický značce dost připomíná velrybu, takže myslím, že jeho jméno Dominik je zkomolenina od Moby Dick. Jo a viklá se.

Shrnuto, podtrženo: Troll je sice chvílema trochu na obtíž, ale nemyslí to zle a je to takovej dobromyslnej týpek, co vám neublíží. Takže ty řeči o zlejch trollech fakt nechápu. Co se mě týče, můžu jedině doporučit, abyste se na něj i na jeho viklan jeli mrknout. Jo a nezapomeňte s sebou vzít pro všechny případy nějakej šutrák. Bude rád ;)

Autor: Kabir | pátek 18.7.2014 14:30 | karma článku: 25.16 | přečteno: 1930x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LXII. - Rokycany 12 - Jaro je tu)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

28.3.2024 v 8:42 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 20 | Diskuse

Martina Pazourová

Po dešti......

Nenapadá mě nic jiného, než text písně paní Judity Čeřovské.Foto Nikon D 70. Jo, a dalo to docela fušku :-)

25.3.2024 v 23:00 | Karma článku: 12.35 | Přečteno: 203 | Diskuse

Veronika Foglová

Květná neděle 2024

Uteklo to jako voda, a svatopostní doba nám vstoupila do své závěrečné fáze - Svatého týdne, po němž nadejdou Velikonoce.

24.3.2024 v 15:21 | Karma článku: 11.14 | Přečteno: 153 | Diskuse

Martina Pazourová

Střípky z bleduliště

Bledule mám doma asi tak tři. Z původních šesti, které mi přes zimu zredukoval krtek.Proto jsem byla v bledulišti na vysočině jak Alenka v říši divů. Letos už potřetí, tentokrát po vydatném týdenním dešti, kdy jsem si otestovala

22.3.2024 v 22:25 | Karma článku: 14.66 | Přečteno: 231 | Diskuse

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LXI. - Kapitán Nemo a jiní bezejmenní - Speciál)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

22.3.2024 v 8:42 | Karma článku: 21.11 | Přečteno: 349 | Diskuse
Počet článků 97 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1155
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím. Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“ Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň. Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir! Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...