Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AAP

Karibe, slavná to deka zvaná festivalová ;-).

Děvčata nebudou psát, číst, spát....děvčata budou s noblesou užívat festivalové dny, noci, rána a propijí se do slavného zakončení  ;-D Tímto Vás dámy zdravím V

0 0
možnosti
AS

krásné, hnedle takhle po ránu se od srdce zasmát ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

J75a21n74a 82M76a78j46o15v11á

30. 6. 2013 20:12

R^:-). Kábir si tedy umí vybrat společnost :-)

1 0
možnosti
Foto

Kabir - myš, která jde po kočkách ;-)

6 0
možnosti
PJ

Jo, Tína a Šárka, to je pohled! ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz