Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ať se Ajše dobře vede!

0 0
možnosti

Minulý týden se u nás na zahradě objevilo zubožené bílé kotě s rezavou skvrnou na hlavičce a černým ocáskem. Sedělo a očima se ptalo, chcete mě? Tak máme Samíka :-)

0 0
možnosti
Foto

A jste určitě moc rádi, že ho máte...Já už bych Ajšu nedal i když mi jde dost často po kožichu.

0 0
možnosti

R^;-DHele, Kabire,...mě tak napadlo...náš pes, jak vidí sýr, jde po něm....ten prostě neschováš..zahrnul sis to doufám do seznamu hned vedle, "sbohem kapesný"

0 0
možnosti
Foto

Už jsem přišel nejen o sýr, ale už vzaly za své i bačkory :-)

0 0
možnosti

Už se těším na nový Kabirův recept - Ajša po čínsku s bambusovými výhonky a ananasem.

0 0
možnosti
Foto

Ještě mě dvakrát kousne do švu vedle ocasu a začnu hledat pekáč :-)

0 0
možnosti
Foto

je nádherná :-)V a tobě patří velké díky a tomu kdo ji našel taky R^

a dávej pozor na kožíšek, ikdyž žužlat ucho umějí většinou náramně ;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

Zatím mám uši obě. To starý i to spravený, ale po jednom zákeřném útoku povolil šev u ocasu. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ta je sladkáV Tak ať Tě hlavně nesežere, až bude velká, nebo ty blogy bude muset vzít za Tebe;-D

0 0
možnosti
Foto

Už jsem se ji ptal, ale o blogu nechce nic slyšet. Zajímá ji momentálně jenom lednice. :-)

0 0
možnosti

Slečna má v sobě něco z Labradora, jako milovník těchto psů a chovatel jsem tam tyto nezbedné rysy hned poznal. 

Jinak hezká práce Kabire. R^

2 0
možnosti
Foto

No, necháme se všichni překvapit. :-)

0 0
možnosti
Foto

No je to rozkosne !!! A máte zaručenou diagnozu, co z toho vyroste za rasu. Vzhledem ke svým zkušenostem doporucuji to smerovat na prachsprostou poulicni smesku. Ti jsou suprovi. Good luck !!!

4 0
možnosti
Foto

Prý je v tom celá Praha. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz