Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Kabire, gratuluju k přírůstku do rodiny ... je nádherná, krásná, úžasná ... a určitě si spolu užijete spoooooooooooooooustu legrace (jen bacha na uši, ocásek a další okončetiny ;-D)

0 0
možnosti
Foto

kabire, máš fantastickou kámošku (přemejšlím, jestli by se ten nevinnej výraz nedal naučit) ;-DR^

ať je vám spolu i nadále fajn ;-)

1 0
možnosti
MR

Až teď jsem si přečetla minulý blog o Ajše,řvala bych jak hyena.Ale blbý začátek do života má za sebou a získala skvělé páníčky,takže paráda.Kéž by takové štěstí mělo každé nechtěné zvíře a vymizeli různí traviči,trapiči,prostě odpad..............

0 0
možnosti
Foto

Jasně - do popelnic s nima, s bídákama jedněma. Každopádně Ajša na svůj smutný start do života asi zapomněla - dnes totiž úspěšně v kuchyni rozervala smetí, které bylo určeno právě do popelnice :-)

1 0
možnosti
Foto

Ta první má nezpochybnitelnou vypovídající hodnotu ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Ta první se hlavně v reálu stále opakuje - a ten kukuč taky. :-)

1 0
možnosti

Mám z vás radost, Kabire a Ajšo! .-)))

.

Krásné fotky.

0 0
možnosti
Foto

Kabir děkuje a má radost, že máte i vy radost... :-)

0 0
možnosti
MR

Ta je sladká,ale tu loužičku 100% neudělala ona,to by přece nemohla takhle nevinně koukat;-D

0 0
možnosti
Foto

Právě, že takhle nevinně kouká vždycky, když třeba visí na zácloně, nebo když stojí na třetím schodu a neví jak dál... :-) A všichni ostatní pozorující se pak můžou přetrhnout...

0 0
možnosti
MK

Šiš, ta má nevinné oči. Přesný kukuč má Besina, když se jí podaří vykrást tašku s nákupem.

Jí nic pánečku. To samo;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak u tašky s nákupem ještě nejsme. Dneska to ale odneslo smetí do popelnice... Ta mu dala! :-)

1 0
možnosti
TS

No ta je milá... :-) ale kryj si záda, Kabire ;-);-)

1 0
možnosti
Foto

Kryju záda, uši, ocas, švy, packy a kličkuju, jak mě příroda naučila .... A nejvíc mi jde po krku. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz