Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kabírečku, tenhle fotoblog se ti tak povedl... Už jsem tu snad po desáté, a ještě přijdu. Krásný štěňátko, dobřes udělal, že ses jí ujal :-)

0 0
možnosti

;-D..a jak má pak ta reprezentace čutálistů vypadat, když každýho zajímá jen plná mísa...

0 0
možnosti

Nádherááááááááááááááááááááááá R^.

A jestli můžu - maličký přípododatek - v pět ráno je tma už od posledního týdne v srpnu, chudák podzim za to nemůže :-)

0 0
možnosti

A20l38e45n25a 81O73u54z78k65á

13. 9. 2013 18:12

Nádherné fotky, báječné vyprávění :)R^

0 0
možnosti
Foto

Kabir děkuje za pochvalu.

0 0
možnosti

....krásné pohlazení na duši při pátku 13.,který pro mě není nejlepší...díky Ti,KabireV

0 0
možnosti
Foto

....tak to jsem rád, že jsem ten pátek 13. trochu narovnal :-)

1 0
možnosti

Kabire,díky,už dlouho jsem se těšila na nové fotky.Ta potvůrka je tak sladká..........i ta její kámoška je pěkná a ty k sežrání,ale miminko je miminko;-).Určitě nelitujete,že jí máte doma,že?

0 0
možnosti
Foto

Néééé vůbec, hlavně když v noci vstáváme ve tři, přesazujeme obden kytky a denně vysvětlujeme, že ořechy z venku se do obýváku nenosí a hlavně, že Kabir je FUJ ! :-) Nelituju ani minutu.....

0 0
možnosti
Foto

;-DR^nádherně roztomilé!

0 0
možnosti
Foto

Kabir děkuje za pochvalu :-)

0 0
možnosti

Ajša R^ ... trenér(ka) R^ ... fotky R^ ... svačina R^ ... Kabire, vy se ale máte! ... .-)

0 0
možnosti
Foto

To já se nemám, to se má Ajša. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz