Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma za nápad i tu rozesmátou zrzavou slečnu. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Škorpíková, tejden jsem tu nebyl - pozdě ale přeci díky za pochvalu! Jen houšť a větší kapky, víte, jak jsem ješitnej... ;-)

1 0
možnosti
Foto

O myších a lidech. R^

Steinbeck hadr.

0 0
možnosti
Foto

Jako že jsem něco jako klasik? Nebo spíš ten Klasik do polívky...? :))

0 0
možnosti
Foto

Tak to mě opravdu pobaviloR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Tak to mě opravdu potěšilo! :-)

0 0
možnosti

...jé Kabir:-)

no konečněR^

0 0
možnosti
Foto

Ják, konečně? Na svých stránkách jsem pořád! A bylo tu se mnou inter-vyjú :-)

1 0
možnosti
Foto

;-), jo jo, bejt samozábavnej je potřeba!

2 0
možnosti
Foto

Nikdo jinej to za nás neudělá, žejo? Ale kdybyste potřebovala, Helenko, tak já se vás klidně ujmu. Jste myšanda! Totiž, fešanda ;)

5 0
možnosti
Foto

Pán Kabir, je to veľmi pekné a aj karmu som dal, ale mohli bystě niěkedy odfotiť aj pekného muža, takého charizmaťického a mužného, naprieklad mňa. ;-DR^

4 0
možnosti
Foto

Platí! Vy se mi líbíte, na člověka máte dost zajímavé tlapy!

4 0
možnosti
Foto

No, zrzka dobrá, ale vtip je vtip! R^

0 0
možnosti
Foto

A co teprve zrzavá voda! ;)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné. :-)

Miluji dětské vtipy.

0 0
možnosti
Foto

No já nevím, ten medvěd i slon byli zletilí...

1 0
možnosti
Foto

samozábavnej ;-D;-D;-DR^

nejen...;-) hezkou neděli, kabire V

1 0
možnosti
Foto

I vám! 

P.S.: A kdybyste byla smutná, zaskočte k nám do parku!

0 0
možnosti
Foto

Pobavilo!

A možná, že díky Vám dneska i pár lidí vyrazí do Zoo.

Na ty jablka. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Taky se chodím rád dívat do zoo na jablka! A na banány a zelí... jen mi trochu vadí ta zvířata, co to vždycky sežerou dřív, než to stihnu nafotit...

2 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz