Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsi prostě stylový, Kabire ;-D... a ta zastěra. Hotový profík :-)

1 0
možnosti
Foto

To je ta samá, co jsem měl na kursu sushi, Štěpánko! Už jsem z ní vypral ty zelený řasy a rybí pigmenty. Jako nová, co?! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Nazdar Kabire, že ty se opičíš? Inspiroval jsi se mým fotoblogem "Bílá a černá, abstrakce ad absurdum". Vajíčka jsi obarvil na původní barvu vajíček :-D a pak jsi na ně namaloval několik koleček. :-D Ptám se tě, toť vše? 

Tvrdíš, že kolečka představují díry. Asi se ti stýská po původním bydlišti myší a myšáků, jde zřejmě o nostalgii. Možná bys alespoň na jedno vajíčko mohl namalovat, jak to v takové díře vypadá, tj. kdyby byla osvětlená. Hodně by mne zajímalo, co tam děláte.

Na velikonoce vajíčka již dávno nemaluji. Teď si jdu uvařit pár vejcí natvrdo, abych si z nich ráno mohl udělat vaječný salát dle tvého receptu. Ten vaječný salát mám rád. Trochu si ho vylepšuji. Majonézu používám česnekovou, dávám si do něj také různé suché trávy a i jiná koření než pepř.

Přeji ti pěkné velikonoce!

0 1
možnosti
Foto

Pane Chudáčku, to jsou přeci krasýrlice, dyk to tam píšu, šmankote... Jasan, s bílými vajíčky by to vyniklo líp, ale co nadělám. Jestli chcete, můžete se přidat k masové demonstraci v Xaverově, kterou organizuju, s transparentem CHCEME BÍLÁ VEJCE - už bychom byli dva!

Váš fotoblog mě nadchl tak, že jsem si ho vytiskl a vyzdobil jím své doupě. Doufám, že se nezlobíte a příležitostně mi díla podepíšete - vlastní krví! (He he, to byl fór...)

Tak dobrou chuť! ;-)

2 0
možnosti

K27a18r37e21l 59B67o83č21e49k

20. 4. 2014 18:19

Tož ta vajca jsou suprový až dokonalý. Sýr, Kabire, s tebou. Máš karmu, myšáčku za super nápad a vůbec, je fajn, že jsi tady. Zatímco spousta blogerů je pro srandu hlodavcům, ty plyšáčku máš hezké nápady (plus znáš hezké zrzky) V

3 0
možnosti
Foto

Sýr i s vámi, náčelníku Velký Bočku!

Pro srandu hlodavcům... No jo, když my hlodavci se taky zubíme všemu, i dětskejm vtipům. Minule pod Fotomatiné se to nějak rozmazávalo... Ale to je fuk. Tenhle znáte?:

Jdou dva mravenci po mostě a za nima jde stádo slonů a jeden ten mravenec povídá: "To dupeme, CO?!"

He hé, he he hééé... ;-D

2 0
možnosti
Foto

Jsi šikula, ty kluku ušatej! A nevíš náhodou, jestli se někde nedá vykoledovat taky to IQ? Moc bych si ho totiž přála.

4 0
možnosti

;-D paráda ... jen, že si je vlastně nemusel barvit, ale zase, když jsou ty velikonoce, viď? 

PS: závidím zástěru, kdopak ti ji vyšíval?

3 0
možnosti
Foto

Ale chápete, že jsou žlutý, žejo?

Byla to čára přes rozpočet. Sháněl jsem bílý jak šílenej, ale všude měli jen tyhle. Už jsem poslal protestní nótu do Xaverova, o odpovědi vás vyrozumím pod příštím blogem ;-)

3 0
možnosti

Kabirečku, přeji tobě a celé tvé rodině, krásné svátky jara :-)

2 0
možnosti
Foto

Já vám moc děkuju, Andy, pokusím se to všem vyřídit. Ale víte jak, my myši se množíme geometrickou řadou a nemůžu zaručit, že se mi to podaří přetlumočit všem... ;-)

3 0
možnosti

Ahoj Kabire! Nestyď se každé vajíčko podepsat, jsou moc pěkný...

3 0
možnosti
Foto

To je výbornej nápad! Podepíšu je a přidělám tam takový to erko v kolečku, jak se tomu...

Mimochodem, máte prima jméno - připomíná mi to Toma a Džeryho R^

3 0
možnosti
Foto

Jéžiš, já vám ještě od minula nepoděkoval za to, jaký jste tolerantní k mým známým, a vy už mi zase lichotíte... Ták, ééé... Taky jste šikula, pane Boháčku! R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak pekné Velikonocijě aj vam! ;-D

6 0
možnosti
Foto

Díky! Vy se mi líbíte čím dál víc - nejenže máte ty zajímavý tlapy, ale navíc mluvíte úplně stejně jako mí příbuzní z jedné díry u Humenného! R^

6 0
možnosti

Opět jen ;-DR^.Budou nějaké fotky Aiši?Jako jo,jsi krasavec a miluju tě,ale jsem docela zvědavá jak čubička povyrostla a jestli tě nezlobí.Velikonoce si užij(te)co nejlépe!!!

3 0
možnosti
Foto

Zlobí. A já jsem uraženej, hlavní Stár jsem já!

Bane, v pohodě :-) Ajša je teď trochu chabrus na nohy, ale až se zas rozběhá a něco rozbije, hned to zdokumentuju a přijdu to sem exemplárně vystavit, ať všichni viděj!

Hezké svátky i vám ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz