Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kabire, Kabire, hezke slunickovske povleceni ;-)

0 0
možnosti
Foto

...šiš... zase narážka na to, že cvičím vleže...

Když tak jako ten dvounohej jogín to prostě nezvládám, i kdybych se uplatil ementálem. Chápete, žejo? ;-)

0 0
možnosti
Foto

Skvělé, Kabire R^

Pozdrav slunci cvičím každý den, ale takových figur, jako umíš ty, těžko docílím ;-D

0 0
možnosti
Foto

Štěpánko, to bude tutově tou jinou anatomií. Nemáš ocásek. Zkus si na tepláky přidělat pomlázku, třeba tím ty figury vylepšíš! Držím palce ;)

0 0
možnosti
Foto

Bez toho popisu by se jednomu mohlo lehce zdát...že prostě jen...chrníš :))

3 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz