Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

!! Skvělé Kabire!!..chtěl bych tímto poděkovat panu Bočkovi, že mě upozornil na Tvůj blog neb tak dokonalé dotáhnutí receptu pana Kovandy je velmi poučná podívaná. V jednu chvíli mám sice pocit, že na nás vyplazuješ jazyk. No ale každý bohém má své mouchy že. Takže pro tebe zasloužený aplaus. a neva, že ti tykám, že ne?...jsem totiž skoro příbuzný Scrat, ale ví o tom jen ségra;-)

5 0
možnosti
Foto

!!Skvělý a kultivovaně napsaný!! příspěvek R^R^R^

Z takových příspěvků bude mít Kabir určitě radost!

1 3
možnosti
JR

J54a43r94a 98R80a68n10k

3. 5. 2014 8:35

Mariane, ja jsem vyprskal....nesmrdelne...to uz jsem dlouho neslyselaVR^

4 0
možnosti
LN

..jen abys podle něj nazačal i mluvit....:-/...to bych nepřál ani největšímu nepříteli.....

0 3
možnosti
Foto

Proč bych měl? Vídeňský řízek dělám zásadně podle pana Pohlreicha a taky u toho nejsem sprostej :-)

6 0
možnosti
MK

Skuteční stalkeři Petřík a Kroupa se opět projevili. Rozbíjet klidné diskuze a pak se sebe dělat oběti je to, co umí nejlépeRv

4 0
možnosti
MS

.(\_/).

.(o.o).

("")("")

9 0
možnosti
AS

tos mi neměl dělat, Kabírku. Teď jsme celá rodina dostali děsnou chuť na chleba s pažitkou. Kde já mám sehnat čerstvý český chleba?  !!!A nuožky? Ty už se tu vůbec nevedou.

Špica, jako vždy ;-D

3 0
možnosti
Foto

Jé, ahoj Alex! Chleba upeč a nožky si vem od stonožky - neříkej, že vám po baráku žádný běhaj! ;-D

5 0
možnosti
Foto

Jen jedno slovo: Nadhera R^

2 0
možnosti
Foto

Díky :-) A teď už mě, prosím, omluvte, odcházím směr pelech via špajzka!

3 0
možnosti
Foto

Marcelo, původně jsem to už viděl spíš na Dobrou noc, ale máte pravdu, vezmu to kolem lednice! R^

2 0
možnosti
Foto

Další trojveselá! Prima! R^

1 0
možnosti
Foto

Kabire, ten podpis je přímo umělecký, to bych NIKDY nesvedlaR^R^

4 0
možnosti
Foto

A já myslím, že svedla! Základ je pořádná linka, na který si nasekáte písmena, a pak už to tam jen sázíte - jde to jak po másle.

Vlastně proč "jak"...

4 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz