Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kabir si dal (zase) do nosu ... ale pro dobrou věc :-)

0 0
možnosti
Foto

...sem se děsně obětoval :-)

0 0
možnosti

Víš co, Myšáku? Nas... rozhněval jsi mne. Proč?

Já jsem milovník sýra, zejména ementálu, i tu goudu můžu, hermelín i nivu miluju. Tečou mi sliny a v lednici mám jen kus blbého eidamu. Žárlím, závidím a ... slintám. Zítra jdu nakupovat. A všechno jen pro sebe.

4 0
možnosti

Ale nejsem žádný Kabiršikanér, tak nic ve zlém. :-)

1 0
možnosti

K63a14r72e98l 15B34o61č22e61k

13. 5. 2014 23:40

Když ho tam maj, tož si daj. Kabir Myškovič Plyščenko, orižinelní pojetí Máje, komu se to nelíbí, ať jde do háje. Karma do sýrového ráje.

3 0
možnosti
Foto

Karma... ráj... začínám si připadat oduševněle! Díky ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Móóóc dobrýR^ Jo a ač nejsem Kabir, dal bych si taky sýr...

0 0
možnosti
Foto

Díky! A teď schválně malý osobnostní test: Bůček nebo ementál? Aha? ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ kabir vtipným básníkem

1 0
možnosti
Foto

Ď, Soňo, řekl bych spíš "básnící vtipálek" ;-)

0 0
možnosti
Foto

"...lajts ár gona fááájd mí..." ABBA, žejo?! R^

1 0
možnosti
Foto

Díky! Normálně lidi při pohledu na mě říkají spíš "pašík" (jsou blbý...) ;-)

3 0
možnosti
Foto

Ukázal jsem tyhle fotky svým dvěma potkaním slečnám a od té doby ... se chtějí vdávat ;)

3 0
možnosti
Foto

...šiš, nestraště... 

Máme 21.století, ať si vezmou jedna druhou. Já se nežením! Už to slyším: "Nikam nepojede, už se narajzoval dost"

To víte, my cestovatelé moc pro rodinu nejsme ;-)

10 0
možnosti
Foto

A mně se sbíhají sliny, že přes ně tu básničku ani nevidím:-)

0 0
možnosti
Foto

Jó, to znám! Já mám tohle u kuchařských knih, čtu si je před spaním místo pohádek. A druhej den vždycky ty řeči: "Kdo tu Rettigovou zase tak zřídil?? Kabire?!"

1 0
možnosti
Foto

Kabir je génius!!! ;-D;-D;-DR^R^R^;-D;-D;-D

A také odhaluje, že Máchův Máj je ve skutečnosti syrovost sama (pardon, sýrovost)

Výborné fotky, klobouk dolů :-);-):-)

2 0
možnosti
Foto

Génius né, u článku o Fotomatiné psali, že jsem to téma asi blbě pochopil...

Ale díky! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz