Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, já raději fazole vařím sám, a možná bych napřed tu cibulku osmahnul, pak na ni teprve dával to maso. Kdysi jsem sem dával recept na trochu podobnou věc, i když s chudšími surovinami

http://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/c/101261/Kdyz-vari-chlap-aneb-Fazolovo-zapecena-namka.html#t2

0 0
možnosti
Foto

Ahá, tak vy to máte takhle vymakaný - fazole přes noc... Na to já nemám trpělivost. Jak se to dá koupit v pixle, jdu do toho. I řepu jsem si teď kupoval předvařenou, protože podupávat nožkou dvě hodiny vedle hrnce, to není nic pro mě...

Já to tam dávám najednou, aby se to podmastilo tukem z toho masa a nemusel jsem pod cibulku dávat olej. Páč mě z toho jednou tak chytl můj plyšovej žlučník, že jsem pištěl na celý Mexiko! :-):-)

0 0
možnosti
Foto

Milý Kabire, můj manžel (a šéfkuchař v jedné osobě) tě právě dal za příklad celé své mordpartě. ;-D Za odměnu u nás máš lyžovačku/golf ve Skalistých horách zdarma.  Bonus: špajzku máme narvanou celoročně. :-) Společnost máme taktéž vybranou, samý jelen, vlk, či tlustorohá ovce. A možná příjde i Méďa Béďa. ;-DTak se někdy zastav. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jelen - nevadí. Vlk - nevadí. Ovce - nevadí. Béďa - nevadí.

Ale co kočky, Lucie? Jak jste na tom s kočkama? ;-)

0 0
možnosti
FF

Hele Kabire, ty seš buď kouzelník nebo fakír....rozpálená plotna a ty si tam jen tak mýrnix týrnix chillis přešlapuješ u pánve...seš azbestovej či co? ;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to víte, Františku, znám svý limity. Spálil jsem se zatím jen jednou a to bylo na Severním pólu o polární kahan. Kam se na to hrabe nějaká trapná sklokeramika... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Kabire, zrovna u tvého mexicko-amerického pokrmu jím ukrajinské jídlo. V době protiruské nálady si zřejmě dovoluji dost,ale když ono je to fakt výborný.Kamarádka tomu říká šuba a možná to znáš.:-)

0 0
možnosti
Foto

Neznám, ale rád poznám! R^

Jestli mi na kabir@kabir.cz pošlete recept nebo odkaz na recept, vyzkouším to, ju? S fotodokumentací, samozřejmě!

0 0
možnosti

Jirka Babica se reinkarnoval do plyšové myši? Hlavně hodně eidamu, barevné papriky a protlaku.

0 0
možnosti
Foto

...šiš... myslíte, že až tak? Když já to jinak neumím...

Když mi pošlete svůj recept, rád ho vyzkouším. Jsem myš, která se nebrání inovacím! ;-)

0 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, že tě Kabire vidím u přípravy tohoto skvostného pokrmu :-). Posledně jsem se seznámila až s výsledkem, ale i tak se mi dělaly boule za ušima R^

1 0
možnosti
Foto

Ta paprika mi sekne, žejo?! :-)

0 0
možnosti
MR

je to velmi chutne to chili con carne ( s jedni L), ale neni to mexicke, je to americke jidlo ktere se inspirovalo u Mexicanu. :-) Ale dobre to je.

1 0
možnosti
Foto

No vidíte, člověk i myš se učí každý den! R^

...já myslel, že jediný americký, co umím uvařit, je krocan. A hele, jakej mám repertoár... :-)

1 0
možnosti
Foto

Kdy bude Kabir opět vařit podle Víta Kovandy?

0 3
možnosti
FS

A hele. Troll a Kabiršikanér petřík dorazil! ;-D

3 0
možnosti
MK

A nakonec posypat spoustou čerstvého koriandru ...

0 0
možnosti
Foto

Taky dobrý! Příště vyzkouším R^

0 0
možnosti

Ano, mám také takový podobný ohřívací recept. Ale to je spíše jako polévka. Taková hustší a součástí receptu je tuším hořká čokoláda, ale jinak dobré jídlo v každém případě. :-):-):-)R^

0 0
možnosti
Foto

Čili con suppa? Na supa gůt! :-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz