Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Subu mam rada taky, delam ji na Novy rok. U nas do ni davali jeste mrkev a vajicka. Ale nejdulezitejsi v Sube je dobra sled, zkuste tu z ruskeho obchodu, ma jinou chut, nez zavinace.

0 0
možnosti
Foto

Krásná fotoreportáž, Kabire. Taková čisťoučká. Takovou bych čekal spíš od kočky. R^

A propos, ta úplně první fotka by se výborně hodila na přebal knížky "Vaříme pro kočku".

(tím ovšem rozhodně nechci říci, že by tvá kulinářská etuda byla pro kočku!)

1 0
možnosti
Foto

Kočky mi nesmí přes práh! My máme doma Ajšu, fenku, kterou jsem loni vlastnopacně zachránil u popelnic, takže vařím spíš pro psa. A kuchařka s názvem Vaříme pod psa by asi nebyla zrovna tutovej marketingovej tah ;-D

0 0
možnosti
Foto

Kabire, jako vždy od Tebe, pěkně a osobitě vtipně napsáno. Jen ten recept se mi tentokrát moc nezdá. Připomíná mi to naloženinu od Mistra Vladimíra Kroupy. Dvě otázky:

- Dalo se to jíst?

- Jak Ti bylo pár hodin po jídle?

0 0
možnosti
Foto

Proletěl jsem diskusi. Ono to již pár lidí snědlo a ještě žijí, tak se to asi jíst dá. Mně se však ohřívaný zavináč s bramborami a červenou řepou jako chutná kombinace nezdá.

0 0
možnosti

A je to na titulke :) Kabir si pašák, ale nazabúdaj, že triedny nepriateľ z Moravy nespí :-P

5 0
možnosti
Foto

Kabire, "šubu" miluju, akorát ji říkám počeštěle: "ryba v županu". ;-)

Mám recept od své ukrajinské kamarádky Natálije a přidávám tam navíc strouhanou mrkev a vajíčka. :-)

Je to recept k užrání se R^ :-P :-P :-P... naprosto chápu, že vydržet, až se "uleží" je nesnesitelné trápení. ;-D

3 0
možnosti
Foto

Ještě dělá vynikající holubce, kterým říká ukrajinský sushi:-) Babička je dělala také, jako dítě jsem se ráda neměla, ale teď..mňamR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Spasíbo, gaspadin Koroněr! Vyzkušál? Chutílo...? ;-)

1 0
možnosti

Ryba je dobrá, ja som to už ochutnal a mňam mňam ;-)

3 0
možnosti

Ryby jsou výborné. Pamatuji si, to bylo někdy v 1986, jsem byl u kamaráda na Broumově, jeho otec byl vášnivý rybář a udil tolstolobiky. Tak jsem poprvé v životě jedl uzenou pečenou rybu s knedlíkem a se zelím a mohu říci, že to bylo výborné.

1 0
možnosti
Foto

Se mi zbíhají sliny. A ty blíny bych podávala jako přílohu, ať to není tak dietní! ;-)

1 0
možnosti

Dnes jsem měl velice dietní jídlo. Vaječnou omeletu se šunkou, sýrem a pažitkou a k tomu bramborovou kaši. R^

1 0
možnosti

Ty blinky, blinky , blinčeky. ;-D Posunujeme se dál na Východ. Jinak jedna výtka. Trochu mi tam vadí ta majoneza. V originál receptu se dělá totiž omáčka něco jako tatarka, která doplňuje chuť ryby.

2 0
možnosti
Foto

Tatar? Tak to jsem barbar!

Díky za tip, příště to apgrejduju! Máte přesnej návod, nebo tam mám prostě vrznout tatarku z krámu? (Ne, patlat se s ní fakt nebudu, trvá mi to dobrou hodinu a víte, co se za tu dobu dá sežrat sejra...?) R^;-)

0 0
možnosti

Kabire, zkusím to.

Mám jednu radu, co se týká červené řepy. Když peču něco v troubě (maso, buchty, atd...) zabalím bulvu do alobalu a pohodím ji vedle pekáče (plechu, atd...). Řepa změkne a je připravená k použití. Třeba na takovouhle mňamku. A je mnohem levnější než ta uvařená a zabalená vakuově ;-D

Jinak mívají tuto vařenou řepu i v obyčejné prodejně zeleniny a ovoce;-)

1 0
možnosti

Pečená červená řepa je mňamka. :))) Kdysi jsem jí nesnášel, ale pak jsem objevil její možnosti a použití  při vaření. Dokonce z ní jde udělat i vynikající marmeláda, která vznikla jako náhražka během války.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS