Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

... dala jsem si repete a prohlédla tvou návštěvu i zde na blogu :-)

1 0
možnosti
Foto

Doufám, že na letošním Kabir Cupu všechny soupeře rozcupuješ.  R^

0 0
možnosti
Foto

Jestli se bude soutěžit ve vaření, tak určitě! ;-)

0 0
možnosti
Foto

zeštíhlovací váza půjde na dračku ;-D Kabire, bezvadný R^

0 0
možnosti
Foto

Žejo?! Já už na ni šporuju. Napíšu si o ni Ježíškovi se spoluúčastí :-)

1 0
možnosti
Foto

"Říkejte mi Gagarin" :-) :-) :-) Kabgarin R^

1 0
možnosti
Foto

He he he, Kabir Kabrňákovič Gagarin, zkráceně Kabgarin :-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jé, díky! Od vás zvířecího fotografa to těší dvojnásob! 

Hele, kdybyste náhodou neměl co fotit, já bych vám zapózoval... mno... já vim. Plyšový nebrat. Ale kdyby náááhodou... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Nádherný fotoblog. Měc pěkný sklo a tys domu dodal lidský, pardon myšákovský rozměr. :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky :-) já si spíš myslím, že je to pro lidi dost poddimenzovaný. Minimálně vana a zeštíhlovací váza by se prodávaly i XXXL, nemyslíte? ;-)

0 0
možnosti
FF

R^..čekal jsem Kabire, že foukneš do píšťaly a nějakou tu skleněnou bublinku postavíš na nožku...

A už je fakt na čase soutěžit v lecčems o Kabirův pohár, to máš jako zase recht!!;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, Františku, já jsem to čekal taky, ale uznejte, nakonec je úspěch, že mě vůbec vzali mezi ty skleničky. 

Ale doufám, že se tu objeví pan Trizuljak, protože to je sklář a jestli se mi ho povede udyndat (a jako že to umím!), mohl by mě vzít na lekci ;-)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, pane Boháčku!

To víte, to je meta, kterou zatím pokořil jen krteček, tak si kapku léčím mindrák. Ale jednou se tam dostanu, na měsíci otisknu svou packu, řeknu je to malý krok pro myši, ale velký pro lidi, a vztyčím billboard na Disneylandu! R^

1 0
možnosti

dobře, že je blog ve Výběru, ten by si nezasloužil zasklít..;-)R^

4 0
možnosti
Foto

A stejně vládne závist světem, viz příspěvek níže:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz