Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-( ;-D ;-( ;-D ;-( ;-D... to jakoze brecim smichy.

0 0
možnosti
Foto

Krásně naaranžovaný  R^

Jen žasnu, že myši mají pravo tam kde lidé mají levo.

Radši se nebudu ptát, zda jsi pravičák nebo levičík... :-)

0 0
možnosti
Foto

Ona mi Ajša říkala: "Máš to blbě." Jenže já koukám - bílý u bílýho, zelený u zelenýho, co má za problém? No jo, no... :-)

1 0
možnosti
Foto

Ď za palec i návštěvu, Ladislave, a hezký zbytek neděle ;-)

0 0
možnosti
Foto

Kabire, ty jsi číman ;-) ;-D. Kéž by se inspirovali tvým napravováním vylomenin i další :-)

0 0
možnosti
Foto

Hi hi, to by byl celej národ obézní, Štěpánko, přeci :-)

0 0
možnosti

Nech si, Kabire, pro změnu někdy uvařit! ... konečně ... .-)

0 0
možnosti
Foto

Jako dávat jim do rukou vlastní zbraň? Šílíte??

0 0
možnosti
Foto

Kabire, ty seš taky pěkněj lupínek ;-D no ale tak když bylo Valentýna... ;-);-D

0 0
možnosti
Foto

Lupínek líbí :-)

0 0
možnosti
Foto

Takhle by měly vypadat všechny záchranné mise! ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Žejo?! Mimochodem, pane Trizuljak, dostal jsem za uši, že jsem byl ve sklárně a nefoukal do píšťaly. Vymluvil jsem se na vás. Připravte se na to, ju? (Radši sem fláknu srdíčko, ať to zabete) V;-)

0 0
možnosti
Foto

R^... a přidáme, čtyři kolečka mrkve....když už jsem měl třetí, nebylo to kam dávat.:-)

3 0
možnosti
Foto

Ha ha há!

Poslyšte, pane Šišo, já jsem z toho vašeho blogu celej nějakej... pod vlivem ;-)

1 0
možnosti
Foto

Nazdar motorkářko! :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS