Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Proč já čtu Kabira vždycky poránu??? Pokaždý z toho dostanu  hlad a snídaně v nedohlednu, achjo... Super, vyzkouším ...

A jestli ti, Kabire, můžu fušovat do hobby (ovšem bez úúúžasných fotek), tak zkus taky tohle někdy:

kapří filetys bylinkovou krustou

  Budete potřebovat toustový chléb, máslo,sladkou smetanu, sůl, petržel, pepř a seříznuté kapří filety  Připravené kapří filety opepřete, osolte,pokapejte citronem a nechte marinovat. Toustový chléb pokrájejte na kostičky, vzadělávací míse maličko osolte, opepřete, přidejte rozpuštěné máslo a přilijtetrochu smetany. Přidejte ještě posekanou petržel, na množství nešetřete,případně použijte či přidejte dobromysl, bazalku nebo jiné sezonní bylinky.Všechno promíchejte a promačkejte, až vám vznikne jakási pasta. Dno pečicínádoby (klidně použijte i remosku) pokryjte pečicím papírem, který pokapejtezbytkem rozpuštěného másla. Obě půlky kapra tam položte kůží navrch, hmotu nakrustu rozdělte na polovinu a rovnoměrně rozetřete na kapří maso. Na čtvrthodinky vložte do trouby rozehřáté na 180 stupňů a můžete servírovat. Díkykrustě z toustového chleba přitom klidně zapomeňte na přílohu.

0 0
možnosti
Foto

Hezkýýý! Já teď vařil něco podobnýho, králíka schovanýho pod nádivkou. Je to na mých domovkách v Kabirově spižírně ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ten neznám, ten musím vyzkoušet :-P :-)

0 0
možnosti
Foto

Jak to dopadlo, Štěpánko? :-)

0 0
možnosti
Foto

patrně nějaká dieta, tak jsem dal karmu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Spíš "o-patrně dieta", Jaromíre - nakynul mi plyš a potřebuju tak dvě deka shodit, ale zase tejrat se jenom mrkví, to pro mě není... ;-) dík a pěknej den!

3 0
možnosti

Kabire, měla jsem na tu tvojí rybku hned, jak jsem četla tvůj recept. A teď? Půl pekáčku už jsem slupla ;-) Výborné!

2 0
možnosti
Foto

Jé, to jsem rád, že podle toho někdo dovopravdicky vaří a nedělám se s tím jen pro srandu králíkům :-)R^

Králíkům... Králík! Jdu hledat recept na králíka!

4 0
možnosti
Foto

Já už jsem to dávno sežral, tak si nechám dobře trávit, ju? ;-)

1 0
možnosti

To je fakt velmi sympatický recept. Jen bych nesměle navrhovala z avocada udělat něco jako salsu s limetkou, česnekem a petrželkou - a přikusovat:-). Ty myšiska ale vědí, co je dobré. A krysák Remy z Ratatoille, taky.

0 0
možnosti
Foto

Remy je můj velkej vzor! R^

Čtete mi myš-lenky, taky jsem si říkal, jestli to avokádo nenašmidlat vedle s něčím, ale pak jsem si řekl: "Hele, Kabire, nedělej chytrýho a drž se návodu." A taky jsem byl zvědavej, co tam udělá. Ale příště, jak pravíte, s limetkou, česnekem... ;-)

1 0
možnosti

vypadá to úžasně a určitě to tak i voní:-) šikulka;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Voní. Sousedi se nám stahovali pod okna ve smečkách. Ajša je rozháněla oháňkou ;-)

0 0
možnosti
Foto

Kabire, že ty se chceš dostat do módní vlny doby - všude se vaří? Na mě moc složitý;-D, Když rybu tak pořádnej zavináč!! Za zpracování jsem "nucen" dát R^.V

0 0
možnosti
Foto

Vařím už dva roky, přeci!

Prozradím vám tajemství: Tu módní vlnu jsme s panem Pohlreichem a panem Babicou rozpoutali my, protože v Čechách se prakticky nevařilo. Tak jsme si rozdělili rajóny, pan Pohreich má ty prachatý, pan Babica ty špekatý a na mě zbyli recesisti. Ale pššššt! ;-)

3 0
možnosti
Foto

Vypadá to dobře. Jen tam nenacpu to avokádo;-)

0 0
možnosti
Foto

Anoano, jak už jsem psal níže, dal jsem ho tam, ale nepochopil :-):-)

0 0
možnosti
Foto

Jeste se nenarodila ryba, kterou bych nesezrala ;-D Ale tento recept neznam, urcite vyzkousim, vypada to fantasticky R^ R^ R^

1 0
možnosti
Foto

Je to děsná dobrota. Jako všechno, v čem je sýr, logicky ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz