Diskuse

Kabirova Džaba

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dzaba tomu nerikam, delam to uz asi 25 let a do zakysane smetany pridam uslehanou slehacku. Pravda je, ze to vyrabim vzdy pozde vecer, kdy uz vsichni spi a JA se dokazi ovladnout, tudiz si pak jdu lehnout do postele ;-)

Ale mohu potvrdit, je to zraaaaaaaaaaaadlo ;-D

0 0
možnosti

R^ parádní a to hlídání taky znám ;-D

Dělám to výhradně z čerstvýho rybízu (rybíz, piškoty - ty natáhnou vlhkost ze zakysaný smetany, ve které je rozmíchaný vanilinový cukr, jeden na kelímek a kakao taky může být) a pokud je to ve velké míse, tak se tomu u nás říká "zarovnávač" - je to tak žravý, že pokud vám to někdo nesebere, tak zarovnáváte a zarovnáváte a .....

2 0
možnosti
Foto

...načež to zarovnáte až na dno ;-D to znám... to je mi pak zástěra malá!

3 0
možnosti
Foto

Kabire, to je ale zákeřný kalorický recept, ach ty piškotky ;-D.

Hlídání v ledničce je bezkonkurenční ;-)

0 0
možnosti
Foto

Sichr je sichr, Štěpánko. Ajše se nedá věřit! ;-)

1 0
možnosti

Kabire, dostal jsi mě, o víkendu se na to vrhnuR^R^

0 0
možnosti
Foto

Držím palce - i když na tomhle nemůžete nic zkazit, nedá se to připálit ani přesolit ;-)

Dobrou chuť!

1 0
možnosti
Foto

:-)neni on tak trochu....rozežraný?:-)

0 0
možnosti

je, ale krásně rozežranej ;-)

2 0
možnosti

Jů, to zase vypadá bezvadně, mimochodem, už ti někdo napsal, že jsi fotogenickej? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jééé... Ne, vy jste první! Zatím všichni chválili vždycky jen ten žvanec :-)

0 0
možnosti

To je výborný, letní mls. Ale mě zaujalo to, co spí pod myšákem v lednici. Copak to bude dobrého? To by se hodilo před tím mlsem.:-)

1 0
možnosti
Foto

To jsou nožičky králíka, kterýho jsem pekl - dokumentace je na mých domovkách v sekci Kabirova spižírna ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ani nevíš, jak jsi mi dnes kápnul do noty- mám doma dost kysané smetany a nevěděla jsem, co udělat. Tak dík za inspiraci:-)R^

0 0
možnosti
Foto

To vám asi čtu myš-lenky, Šárko ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz