Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Opravdu parádní reportáž z filmového fesťáku - samé jídlo a.pití! :-)))). Hlavně, že se nevytratily vlivem pití myš-lenky a příští rok můžeš Kabire nahradit Ebena. Když se podaří prosadit Kabirovy Vary, tak ať si Cabani, namísto čuníků, poradí s myším logem.

1 0
možnosti
Foto

Tak to víte, každej máme svý priority... ;)

Za pana Ebena jsem to vzal loni a každej den dělal rozhovor s nějakou animovanou celebritou, dá se to dohledat i tady na mém blogu ;-)

Bratři Cabani můžou příští festival zahájit klouzajícími se myškami v bikinách... Ánébó jsem ochoten udělat pro ně variaci na tohle, to zmáknu levou zadní packou! ;) :

http://m.youtube.com/watch?v=JBM0NroupRk

0 0
možnosti

:-)Hele, Kabire....vidět Karlovy Vary a Štěpánku...to musí být sen každého muže, viď?

1 0
možnosti
Foto

Nevím, jak muže, ale myše určitě! ;-)R^

1 0
možnosti

Krásná reportáž, jako bych tam byla. Tu petici za Kabirovy Vary podepíšu okamžitěR^

2 0
možnosti
Foto

Prima! R^ a další projekt bude, abych měl svůj vlastní sýr, ju?

Hrozně totiž toužím slyšet z televize slogan "Kabir - král sýrů" :-)

1 0
možnosti
Foto

Konečně pořádný zpravodajství!!! :-) Právě jsem nakoupila zásobu sýrů, abych ti mohla udělat nějaký pěkný foto.

1 0
možnosti
Foto

"Myší zátiší" - nemůžu se dočkat! Díky předem ;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak za rok ať jsou Kabirovy Vary. R^

Karel už jich má až až.

1 0
možnosti
Foto

Super nápad! Uděláme petici? :-)

0 0
možnosti

Tak tohle byla, Kabire, ta nejhezčí reportáž z festivalu! :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Díky :-) na to, že jsem letos zase neviděl ani jeden film, se to docela povedlo ;-D

0 0
možnosti
Foto

Kabire, moc pěkné povídání a fotky. Zdá se mi však, že jsi tak trochu egocentrista. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ego... co? To je něco jako ty větrníky na horách...? 

Tak to jó, to já jsem :-)

0 0
možnosti
Foto

Karlovy Vary byly poctěny Tvou návštěvou, Kabire :-) R^

Málokterý návštěvník festivalu stihl to, co Ty ;-)

0 0
možnosti
Foto

No, vy dvounožci máte Železného muže, my myši Motorovou myš. A tu já si splnil ;-D 

Ale bylo to fajn, hlavně to šampáňo na kolonádě! ;-)

0 0
možnosti

Kabire, rande bylo fajn;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Malej, ale šikovnej, žejo? ;-)

0 0
možnosti

K76a33r42e71l 42B48o88č64e11k

14. 7. 2014 19:15

Teda to byl náročný program. Není divu, že Myšák byl unaven, společensky i jinak;-D

1 0
možnosti
Foto

Myšák být unavený stále.

:-):-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz