Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jéééééé, ten je úúúžasnej ...

0 0
možnosti

Na trollech není špatného nic...nejhorší jsou totiž trpaslíci.

1 0
možnosti

Stejně ten vývoj jde dopředu. Kdysi se na blozích řešila politika, lidé psali hezké povídky, poučné blogy. 

Dnes se řeší Ukrajina, Trollové, restituce církví a vůbec blogy jsou zaplevelené. 

Za poslední rok jsem došel k tomu, že největší trollové jsou ti, kteří i nich píší. Hanák, Petřík a pak ti, co co se svými blogy míří na intelektuálně jednoduché jedince jako již dva zmiňovaní a Fojtík, Olšer, Cemper, Husain Obuškuven Hassan apod. 

Idnes by to měl řešit rozdělením blogů do dvou kategorii. První populisté, trollové a zakomplexovaní jedinci a druhá: Zábava , poučení, relax, odborné blogy. :)

3 0
možnosti
Foto

Pane Kavko, do které kategorie si myslíte, že byste se tímto svým blogem zařadil?

http://martinkavka.blog.idnes.cz/c/356076/Jsou-VIP-blogeri-neco-vice.html

Nezapomněl jste náhodou na kategorie šmírování a pomluvy?

1 1
možnosti

Mimo dřevo lze OWATROL NET-TROL použít také na plast, kámen a beton. NET-TROL lze aplikovat na svislé i vodorovné plochy.

3 0
možnosti
Foto

I37v62o 16C45i28l13i26c24h

19. 7. 2014 14:26

Jako profláknutý troll chválím Vaši odvahu R^

2 0
možnosti
Foto

J78a79n95a 46M51a41j60o55v60á

19. 7. 2014 14:43

Jaký byste od Kabira chtěl kámen? Já jen, abych věděla, co začít štosovat na zahradě, až blude ta blacklist párty, jako suvenýry.

2 0
možnosti
Foto

O myších a trollech. R^

Oceňuji tvůj konstruktivní přístup. Já je mám taky rád.

Mohl bys založit pobočku Spolku na ochranu trollů.

5 0
možnosti
Foto

Já prostě rád vyvracím dogmata. Můj momentální projekt na spadnutí je uvedení pojmu "Žabomyší válka" na pravou míru ve spolupráci s kamarádkou žábou Růženou, akorát musíme někoho ukecat, aby nám vyrobil papundeklový meče. Zatím se k tomu nikdo moc nestaví, ale systematickým otravováním dosáhnu brzy pozitivního výsledku ;-)

2 0
možnosti

Cestou k viklanu - od Pily u červeného kříže doleva - je pramen krásné pitné vody, pro kterou tam jezdím, mám i rozbor V A díky za krásnou reportáž z výletu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za tip, prubnu! R^

A potkala jste ho tam taky...?

0 0
možnosti
Foto

J88a46n86a 81M70a57j40o79v54á

18. 7. 2014 21:30

A jooo, teď už tomu rozumím :-). Troll je velkej a nosí se mu kamení :-)

3 0
možnosti
Foto

Ano. Troll být dobrý, když on dostat malá skála ;-D

3 0
možnosti

Kabire, s tebou je svět hnedle krásnější!

Díky!!! R^

3 0
možnosti
Foto

Myšlíte? Že by to bylo nadhledem, nebo teda v mým případě podhledem...! Zkuste se přikrčit, tady zdola vypadá svět ještě v pořádku ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz