Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...noo, stačilo by vyměnit "B" za "M", trochu zpřeházet písmenka a....necháme to raději koňovi ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ty jsi ale všemi mazacími sýry mazaný! Až koňové vykoušou tato velká písmena na pastvě, bude tvé jméno vidět až z vesmíru!!R^

2 0
možnosti
Foto

Jé, no jo, to mi nedošlo! Musím začít sledovat online záběry z orbitální stanice Mir! R^

1 0
možnosti

R^;-D Hele, Kabčo, ty bys mohl z fleku kandidovat...takových písmen k naučení a ty jim flákneš zrovna tyhle, marketinkový tah jak prase. Koňský trh dosahuje nebetyčných dálek a tvé jméno bude tesáno ve všech ohradách...kdyby žil slavný Wyatt Earp, nechtěl by jiného, než tvojí školou prošlého.

1 0
možnosti
Foto

Politika pro mě není, já bych byl neschopnej. Jediný heslo, na který se zmůžu, je Jez sýr - posílíš mír, a s tím se dál než za obec nedostanu... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Kabire, jsi kabrňák! Je něco, co nezvládáš levou zadní?;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Soňo, vylepšila jste mi večer!

Čímž se dostáváme k tomu, co nezvládám: Jsem děsnej Egon Jájín a mám závislost na pochvalách a sýru - proto taky na mých domovských stránkách nemám karmu, ale sejra. Ale léčím se, snažím se to zajíst ;-)

0 0
možnosti
Foto

:) Paní Jančíková Tě má moc ráda ...a Ty to ještě i s koňmi umíš? :))

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Karle!

Kdo je paní Jančíková? ...jo už vím, ta paní, co se jí tak moc líbil můj blog, kterej si dělal srandu z pisatelů článků proti diskutérům, až o mně napsala článek, žejo? :-)R^

1 0
možnosti

Včera si říkám, už dlouho nebyl Kabir - asi se rekreuje. A ejhle - dnes je tu!:-) A s tak krásným koňsko-myším blogem. Takže dík. Palec nahoru!

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Šípková Maruško!

Naopak - teď mám plný packy práce se změnou adresy trvalého doupěte, ale od zítřka mě čeká týden šviháka lázeňského v Mariánkách, tak se vám vyfotím v bahně a bublinkách a s oplatkou, ju? :-)

0 0
možnosti
Foto

Kabire, piš a foť častěji, umíš krásně rozdávat radost ;-) u nás na chalupě jsou taky koně, ta největší klisna se jmenuje Gejša a je krásně grošovaná. ale takovou pěknou abecedu na louce nemá :-)

1 0
možnosti
Foto

Jé, Gejša, to je skoro jako Ajša! R^

To nevadí, Ivano, prostě jí půjčte starej slabikář a akorát dohlídněte, ať to nedrží vzhůru nohama. O ostatní se postará příroda ;-)

2 0
možnosti
Foto

Příště je naučíš mluvit?;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Mluvit už uměj, vždyť jsem s nima klábosil!

Mluvit umí většina zvířat, jen se to tají. U nás to na sebe vykecal zatím jenom Fík :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz