Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ještě k těm bramborám - já je nedříve uvařím ve slupce do poloměkka, pak teprve nakrájím, okořením, pokapu olejem a strčím do trouby. Výsledek zaručený:-)

0 0
možnosti
Foto

Kabir na Hrad. Nebo aspoň do kuchyně. Nejlépe k nám R^

0 0
možnosti
Foto

Juj, bez urážky, ale takových by se našlo...! Jenže já šmelím vaření za výlety a to už tak báječně nevoní. Teda, mým dvounožcům jo... :-)

0 0
možnosti

No, to je super recept - pěkně jsi to Kabire zmáknul i s fotkama! Dík za inspiraci!

R^R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Bez fotek to není recept, ale próza, žáno, a tu já nepíšu ;-)

0 0
možnosti

Uf, ještěže je to s hruškou a ne Hruškou. Vypadá to božsky, brambory i maso. I hruška. S malým.

0 0
možnosti
Foto

Jak, s malým??? Vysvětlete, Pavlo!!!

0 0
možnosti
Foto

Chuťově asi jo, ale tady jde o nějakou takovou tu štábní kultůru - má to pak hezčí barvy ;-)

A vy už nevaříte...? Už jsem od vás neviděl žádnej recept ani nepamatuju...

1 0
možnosti
Foto

Jé, to patřilo panu Kroupovi!

0 0
možnosti
Foto

Dobrý, jen tu cibuli bych možná nahradil šalotkou:-)

0 0
možnosti

Ovšem ne každý ji zná, Vladimíre. :-)

1 0
možnosti

Kabire, kde jsi se toulal? :-))

0 0
možnosti
Foto

No já se právě pořád někde toulám. Ale za poslední rok se můj život v mnoha ohledech úplně obrátil vzhůru nohama (až jsem si chvílema připadal jak netopejr), tak jsem stíhal jen svý domovský stránky. Ale už jsem zase tu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Sliním, Kabire, ty atentátníku!! :-)

0 0
možnosti
Foto

Takhle mi říkala maminka V

0 0
možnosti
Foto

sem vůbec netušil, že se takhle vyrábí hruškovice:-P:-)

0 0
možnosti
Foto

Do háje, myšáčku, takhle po ránu ... místo práce teď přemýšlím nad tím, kde rychle sehnat nějakou grilovanou flákotu masa :)

0 0
možnosti
Foto

Já bejt váma, tak to zkusim v nějaký restauraci ;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS