Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kabir zcestovalý myšák :-)

0 0
možnosti
Foto

Jo jo, zamlada mi byla zeměkoule malá, lítal jsem doslova od pólu k pólu, a teď najednou objevuju, jak je to i u nás pěkný :-)

0 0
možnosti

D60a76v20i51d 95V88l79k

17. 6. 2015 9:30

Kabira jsem objevil teprve nedávno, ale je to prima frajer. Aspoň se s ním někam podívám, když pořád sedím v kanclu na zadku. Díky KabireV

0 0
možnosti
Foto

Díky, Davide! V 

Doufám, že to tak máte jen se zážitky. Nerad bych tu od vás četl něco jako "Tak aspoň se podívám na nějaký pořádný jídlo, když už mám tu dietu..." ;)

0 0
možnosti

P63a90v34e32l 46V84é68b86r

16. 6. 2015 19:06

Eidam s tebou, Kabire. Jsem rád, že tě vidím.

3 0
možnosti
Foto

Konečně smysluplný pozdrav... Tisíceré díky, Pavle! R^

0 0
možnosti
Foto

Zlatuška Usměvavá, žeo?? Jo jo, byla to akční liška! ;-)

2 0
možnosti
Foto

Kabir, Kabir, Kabir se má… R^

2 0
možnosti
Foto

Kabir Kabir Kabir to dá... Až na mě sazka vypíše kurs, neváhejte! ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz