Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kabire, jsi prostě úúúžasný model ;-) R^

0 0
možnosti
Foto

Jé, Kabire, ted koukám, že naše dvounohé mládě bylo s komentářem rychlejší;-D

Nesnažila bych se tuto číselnou šifru rozluštit:-)

Jinak super fotky, vzpomínám na festival před čtyřmi lety, to bylo s tvou dvounožkou fajn;-)

0 0
možnosti
Foto

J20a66n78a 64M32a31j26o65v17á

14. 7. 2015 20:56

Ahoj, kromě toho, že jsem tam zase nebyla a (radostně) závidím...hele, Kabire, kde jsi vzal ty dokonalé potapěčské brýle???8-o

0 0
možnosti
Foto

V naší hračkárně za devětatřicet kaček. 

Kdybych chtěl bejt zeleně protivnej, ječel bych: Letní vááanoce! Na hračkárna cézet!

Ale nežlu a nejsem skřet, žejo :)

1 0
možnosti
Foto

KV jsou zvláštní tím, že mají dvě nádraží...Horní a Dolní, který spolu nejsou propojeny. Pro krátký nohy trochu problém, pro dlouhý hezká procházka.:-)

0 0
možnosti
Foto

Šmarjášíšo, ani mi o tom ani...

Ony spojeny jsou vlakově, ale to aby byl jeden Sherlock Meesh, aby to dopátral. Kdysi bejvávala autobusová spojka městská dvanáctka, ale to pamatuje jenom naše pra-dvounoźkla (jaj, ta sedla!)

Naštěstí je to z kopce... (Miluju šikmou plochu! Co vy?)

0 0
možnosti
FS

O myších a lidech a ... Varanech.

V originále "Of Mice and Men and Varans" - John Steinbeck

1 0
možnosti
Foto

Ne. Frank Sad - můj obelíbený autor :)

0 0
možnosti
Foto

Zdarec, myšáku :) Ten hrnek je fakt epesní...závidím...líbila by se mi taková vana :))

1 0
možnosti
JR

J46a91r16a 80R51a93n74k

14. 7. 2015 19:27

Bez Zrzky?;-)

1 0
možnosti
PV

P86a41v56e59l 91V82é71b66r

14. 7. 2015 14:58

Ehm, ... chtěl jsem tě, Kabire, pozdravit jako vždy slovy "Eidam s tebou", ale on tam s tebou byl, tak nevím.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, tímhle pozdravem nikdy nic nezkazíte! A zasláním bochníku sýra také ne! Věřte si!

1 0
možnosti
Foto

moooc pěkné, Kabire! Zdraví tě naše čtyři kočky! To víš, taky by rády na festival, ale znáš to, kočky...furt se někde flákají na sluníčku, batůžek si zabalit nedovedou, jsou zvyklé na služebnictvo... R^

0 0
možnosti
Foto

Eh... že vaše kočky taky zdravím a jsem s pozdravem, trvale virtuálním, ať si to neberou osobně...

Kdyby si vaše kočky na festivalu namalovaly pusy na červeno, byly by VIP a měly by taky servis! :)))

1 0
možnosti
  • Počet článků 97
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Jsem slušňák. Je slušné se na začátek představit a říct o sobě pár věcí, abych zamezil nejrůznějším mediálním spekulacím.
Jsem myš. Myš domácí, pro zástupy milovníků latiny „mus musculus“, žádná krysa, žádnej potkan nebo nedej bože „myš vulkánská – mus vulcani“
Jsem někdo, kdo se rozhodl vyjít se svým kožichem na trh a kdo chce kousek dál od něj zapálit novou pochodeň.
Jsem někdo, kdo nikdy nechtěl psát myší. Jsem Kabir!

Více o mně najdete na mém webu www.kabir.cz